Ik was heel blij met hoeveel bloed hij meegeeft, dat hebben mijn merries echt nodig. Verder echt plaatjegoede merries zijn zussen, echt mooi lijntje. Ik denk dat ik beide merries ga terugdekken.
Bedankt voor de mooie foto's! Veulens zien er goed uit! Wij zijn niet geweest, mijn merrie staat op springen, dan gaan we niet graag ver van huis. Mijn merrie gaat terug op dezelfde merrielijn als Guardian, ben zo benieuwd naar t veulen! Hou jullie op de hoogte!
Mooie veulens! Ben nog steeds erg positief over de hengst en zijn nakomelingen! Nog ruim een maand wachten voor ons.. Wat duurt het toch altijd lang...
Laurie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-16 22:59
Het veulentje uit de Parcival
Kon zelf helaas niet, mijn moeder is wel naar Liempde geweest en was ook enthousiast.
Ik had graag gewild maar het is zo ver weg van huis en ik heb een hoogdrachtige merrie staan en wil dan niet zo lang weg. Ik denk dat wij toch eerst de afstammelingen keuring dit jaar afwachten. En misschien volgend jaar met hem dekken. Maar het ziet er goed uit op de foto's
Mag ik me hier ook melden? Ik ben de eigenaresse van Dreamstrade (halfzusje van de Jazz van Rhea) en heb van het weekend de knoop doorgehakt om haar dit jaar door Guardian te laten dekken. Nu wachten op de hengstigheid ☺️.... Mooie veulens allemaal zeg!