Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en lekker om op te eten...
weet niet of hij dat zo leuk zou vinden, iets dat hém aanraakt ipv hij die iets aanraakt!

flesjes water zijn namelijk ook verschrikkelijk eng!
mooi dus dat ze zo overal doorheen ging. Zelfs lege plastic flessen op de grond waren geen probleem, wandelen met een paraplu ook niet. Parasols kon je best eten en een zeil op de grond? Geen idee waar je moeilijk over doet baas!
Dus tweede ronde alles maar geprobeerd onder het zadel en ook dat was allemaal best! Maar als het hard waait en de kuilbalen ritselen.... Oei!
blij met mijn Hutsefluts 

ook erg druk dus hij had 1e proef veel spanning, kantelde en kroop achter teugel. 2e proef beter en 190 en 2e prijs. Blij met 'm. 

mijn hart zat ik weet niet waar! Gelukkig reedt er een trekker en die stopte en de auto aan de andere kant van de weg stopte ook dus niks gebeurt maar pff dat vond ik toch echt even niet grappig!
Maar ze blijft een jong (puber) beest he.
na kwartiertje is hij dan wel handelbaar maar leuk is het niet.. Dus dacht ik, ik longeer vandaag op wedstrijd dan hebk dat moeilijke stuk niet meer.. Natuurlijk 10 min voor mijn proef ineens plat!! Toch maar weer naar het moeilijke inrijden dan denk ik.. Heb echt alle tijd nodig om hem goed te hebben, kan niet echt verminderen in aantal minuten inrijden.. Dat gevoel heb ik toch alleszins... Lastig...
Ik weet alleen niet precies hoe hij het voor elkaar heeft gekregen.. Gelukkig was het niet super erg en is de hechting meer voor het mooie genezen dan omdat het super diep is..