Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En gaaf hoor endurance!

mellamoshan schreef:Leuk!! Dat gaan we doen!Lijkt me leuk om anders een keer samen te rijden! 2 voicejes op pad in de endurance haha!
Verder heb je dan nog vetchecks of is dat alleen op het laatst in de laagste klasse?
mellamoshan schreef:Bedoel je 18 mei in Ermelo? Dat lijkt mij wel een hele mooie route maar ik kan dan nietHad je je ingeschreven voor volgende maand veluwe? Zag Leersum en Ermelo zijn voor mij te berijden qua auto afstand, maar bijvoorbeeld ommen is echt wel wat ver voor mij bevoordeeld.

kippiekipp schreef:Haha geen idee wat hij precies doet...@Rivella, wat doet zo'n handoplegger precies? in ieder geval fijn dat evitha er baat
bij heeftEn gaaf hoor endurance!
maar Evitha heeft er zeker weten baat bij! De eerste keer dat ik er met haar was leek het een beetje op een chiropractor, maar dat was de tweede keer niet zo. Hij had toen zijn handen vrij stil op haar rug liggen en deed fysiek niet zo veel.

zou wel graag willen! De route lijkt me echt top over de heide en door het speulderbos. Heb je nog een andere optie?