Belangrijke post Ik heb even contact opgenomen met Rick Jespers. Hij heeft regelmatig contact met Kirstin en toevallig bellen ze vanavond even. Hij legt het voorstel voor; ons idee wat betreft clinic, etc. Hij belt mij daarover vanavond wat haar antwoord is.
Seven
Geplaatst: 10-06-11 16:48
zo wat hebben jullie veel gepraat
mooie plaatjes heb ik langs zien komen
ik heb er voor nu 1 niet bijzonder maar geeft een idee van de jazz nu
Mmh, dat bier ga ik ook eens proberen 1978 Wie weet helpt het
Gewoon rustige wedstrijden uitzoeken Seven En elke wedstrijd vergt oefening en ieder doet dat op zn eigen niveau. Wat een guppy is je Jazz nog Hoe deed ze het?
Wat een interessant stuk over suppelementen, spieren en voeding
Otje krijgt Myoplast voor de spieren en vitamine E met selenium. Wat ben je daar per maand aan kwijt pasdedeux, het klinkt goed namelijk..
Wat zou je anders moeten starten Mienetje? Chique hoofdstel trouwens.
Spannend pasdeeux, hopen dat ze makkelijk drachtig word!
Nooit de ambitie gehad, Saskia omdat je zus wel heel actief was is de sport?
Ziet er mooi uit hoor, Rowna. Wat voor beenbescherming gebruik je?
Dat zou wel heel leuk zijn als we iets met Kirsten geregeld zouden kunnen krijgen Oew, nu je Rick gesproken hebt komt dat we dichterbij, Sas!
Otje dr wond was supermooi schoon! In de wei draafde ze ook helemaal rad, mijn dag is alweer goed!
Knappe bijleesactie, Iris. Ik gebruik sinds kort CDI beenbeschermers. Ontzettend fijne dingen. De binnenkant is fleecegevoerd en dit zijn de eerste beenbeschermers die ook mijn grote Jazz zowel voor als achter past. Ze zijn te koop bij http://www.tackshopholland.nl
Ja we noemen de ruin echt B De jazz noemen we baby
ik zag die beschermers laatst ook ergens lijken me heel fijn maar moet dr nog even voor sparen
mienetje
Geplaatst: 10-06-11 20:28
@Irisje: Anders Z1.. Maar is voor ons beide alweer 3 jaar geleden..
KDE_07
Geplaatst: 10-06-11 20:59
Hoi allemaal,
Jazzfan meld zich! Ik lees al stiekem even met jullie mee, maar mee kletsen ging niet want helaas geen jazzbezitter. Maar.... sinds vandaag ben ik (weer) trotse eigenaresse van een super mooie jazz merrie. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen.
En een foto mag eigenlijk niet ontbreken van mn nieuwe aanwinst
Ik heb alweer dazen in die weide, ligt in het bos, naast een houtwal en sloot. Is echt alweer volop raak
SaskiaKur
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-11 22:16
Heb een klein filmpje van mij en Vince Zondag word de proef gefilmd en volgende week de les. Nu is het maar een kleine anderhalf minuutje, dus jullie hebben komende week wat meer naar te kijken.
dazen hebben wij ook veel maar doordat we juist dicht bij t bos zitten en daar verder op water is zitten ze iets dieper in t bos dichter bij t water gelukkig maar er zijn sommige paarden die worden er wel helemaal gek van die hebben wel een dek
De dazen vallen bij ons nog mee, ondanks dat we bij het bos zitten.
Hij is heel fijn om te bewerken Als hij het moeilijk vind dan laat hij dat wel merken maar laat me niet in de steek. Vandaag wel lengtebuiging meegepikt maar had hij wat een mindere dag. Morgen lekker proefgericht en aanscherpen voor de proef.
ja inderdaad we hebben een halve engels volbloed die wordt helemaal gek zonder zn dek heel sneu
Ik dacht dat B bulten had van de vliegen maar hij is in 2 jaar niet op gras geweest dus kreeg van t gras eiwit bulten nu hij t gewent is zijn ze verdwenen gelukkig zn hele lijf was 1 groot krater veld arm dier.
Hij ziet er inderdaad heel fijn uit je ziet dat je afentoe wat bij zet of corrigeerd en hij pakt dat vloeiend op Jazzen zijn ook vechters die willen je niet laten zitten.