Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wanneer start je weer?
Ben benieuwd hoe het buiten seizoen gaat verlopen.
Met dressuur doe ik nog maar even rustig aan, hij loopt wel veel beter maar zet zich op dit moment nog wat vast in zn schoft, hoop dat dit na het kraken wat minder is en anders trainen we lekker nog even door.

Hoeft dus niks aan veranderd worden.
Snap je ook niet, op strooien doe je sowieso toch rustig als er paarden op stal staan..
Vrijdag nog maar even naar springles. Ben benieuwd.
Veel succes zondag, laat maar even weten hoe het ging. Is het een leuk manegepaard?
Ad is iig erg gehoorzaam. Heb wel veel zin in zondag.
Komt vast wel goed, ben benieuwd! Jij ook veel succes he. :d
Empress schreef:Mooi paard! Leuk dat jullie in het topic zijn gekomen. Springen jullie ook met hem?
# Bas; hoe is het gegaan afgelopen zondag?
11 mei is al bijna, leukleuk! Laat maar weten hoe het is gegaan.
Ben wel super trots op hem. Eentje was een stijltje, niet enorm hoog maar daaronder zat een gat. Dus ik rij mooi aan, Ad lekker rustig maar op t laatste moment zag hij dat de sprong dieper was dan anders haha. Hij maakt een giga sprong, werd ook enorm gelanceerd maar kon wel blijven zitten. Was wel even een opfrisser.Empress schreef:Oke! Hij kan het dus sws wel.11 mei is al bijna, leukleuk! Laat maar weten hoe het is gegaan.
Ik heb vanmiddag met Adidas getraind op een crossterrein (gewoon voor me zelf), vertrouwen opbouwen en lekker ontspannen rijden. Hij was zo braaf, wilde eerst alleen wat lage sprongetjes doen maar doordat hij zo lekker sprong en goed te sturen was heb ik bijna alles meegenomen. Ook de hindernissen die ik van tevoren echt niet van plan was te springen.Ben wel super trots op hem. Eentje was een stijltje, niet enorm hoog maar daaronder zat een gat. Dus ik rij mooi aan, Ad lekker rustig maar op t laatste moment zag hij dat de sprong dieper was dan anders haha. Hij maakt een giga sprong, werd ook enorm gelanceerd maar kon wel blijven zitten. Was wel even een opfrisser.
Hij durft alleen nog steeds niet door het water.. Kreeg hem wel al veel dichter langs de kant dan de vorige keer maar erin vertikt hij. Dat vind ik wel erg jammer.. Maar hij deed verder alles suuuuper, in een keer sprong die overal zo overheen. Dus was dik tevreden.