1 ziet er al lekker drachtig uit
(het Ptje) vermaakt haar prima en ze stond afgelopen zondag heerlijk te genieten in het winterzonnetje. Het Gtje barst van de energie en wordt nu iets vaker gereden. Probeer om de dag haar te rijden. Vanaf januari gaat ze mee naar springles en op oefenparcours. Nog even zien hoe ze het oppakt, maar denk in februari BB te starten. Vanaf april B HC want ik mag niet meer officieel B starten.
Ctje die ik voor iemand anders rij in het Z, gaat volgende week naar een andere ruiter om te zien of ze het hogere werk aan kan. Ben erg benieuwd
En ga ik vanaf januari weer vanaf begin af aan beginnen met jonge paarden.
De Baltic x Indoctro dochter van Ptje moet nog onder het zadel, staat op de planning voor januari als het weer goed blijft.
Persoonlijk zou ik niet fokken met een hengst die niet is ggk. Maar ja zo is ieder vrij in zijn of haar keus natuurlijk
en het is toch lastig het hele fokken. Na een aantal veulens weet je pas echt hoe je merrie fokt. Zo ook bij Ptje, die is nu Preferent en heeft drie op de rij die het goed op de keuring hebben gedaan en rontg zijn ze ook allemaal goed
Daarnaast ook fijne sportpaarden, zowel springen als dressuurmatig. Ze heeft nu zeven nakomelingen als ik het goed heb.