Daan_Ordeal schreef:Ze ziet er goed uit Stephtj! Als je iemand kunt regelen om haar voor te brengen zou ik het laten doen. Een ervaren persoon kan dit (waarschijnlijk) beter dan jijzelf. Het is natuurlijk leuk om het zelf te doen maar uiteindelijk is het resultaat dat telt! Ben in ieder geval erg benieuwd hoe ze beoordeelt zal worden. Ga je die dag ook foto's of filmpjes maken?
Mijn kleine Orenda is nog steeds kreupel.. Afgelopen dinsdag ben ik met haar naar DAP Bodegraven geweest voor foto's van de rug en heup, dat zag er goed uit. Hele opluchting dat er niets is gebroken maar ze loopt dus nog steeds erg kreupel. Waarschijnlijk is het een kneuzing/spierenkwestie en heeft het tijd nodig...
Dankje! Ja een ervaren persoon kan dit nog altijd beter... Ik heb dit nog nooit gedaan
Maar het is ons alvast wel goed gelukt
Ik ga zeker foto's nemen van het stappen, draven en opstellen op de baan. Denk dat ik binnen niet goed zal kunnen foto's nemen maar zal proberen... Ik neem zowiezo ook mijn filmcamera mee. Ik ga anders vragen of mijn chauffeur wilt filmen van het stappen, draven, opstellen
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze zal beoordeeld worden.
Oh is ze nog steeds kreupel..
Hopelijk is ze snel genezen en is het iets dat niet blijvend is. Zou erg jammer zijn.