Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ik ben er erg happy mee. Van de andere kant er zijn altijd extreme. Mijn vorige merrie was een Amor als ik dan sommige verhalen moest geloven was dat ook een van de meest foute keuzes die je kon maken
.
. En niet met geweld al had ik ze af en toe wel naar de frikadellen kunnen brengen
)
. 
Lante schreef:Oh, leuk welkom! Ik heb mijn paarden vlakbij jouw bijrijdpaard, doe je Julien de groeten?

Die ken ik nog niet, maar als ik haar zie zal ik het doen 
Of ze moet gestopt zijn bij Nicole, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
Lante schreef:Zo'n Houston heb ik ook gehad, was elke keer weer een drama (opstappen), het lukte alleen met een krukje en de slof eraan. Op een gegeven moment ben ik echt bijna met d'r verongelukt met gebroken en gekneusde ribben als gevolg; toen heb ik haar verkocht.
...

Zelfde met jas aan of uittrekken, dat kan ook niet als je er opzit. Hij heeft een kleine gebruiksaanwijzing
Maar is verder gelukkig niet gemeen

. Maar die van mij heeft het niet zo met haar voeten geven achter, maar ook dat gaat steeds beter.
Een paard mag af gaan zodra ik zit (hoeft nog niet eens met beugels) maar niet voordat ik zit