Amigo, heb je ook recente foto's? Ben erg benieuwd naar het geschoren kleurtje gigi De jouwe heeft bijna hetzelde koppie als de mijne.
Mara, wat goed van je dat je hem goed voorwaarts houdt, probeer hem voor te zijn en zet hem aan het werk, dan legt hij zich er vanzelf wel een keertje bij neer!
XLC70, hoe waren je eerste ritjes op je SO nakomeling? Heb je ook foto's van hem?
De mijne doet het goed, enkele weken geleden had hij er even wat minder zin in en dat uitte zich in een moeilijke en zware mond. Momenteel is die fase weer voorbij en rijdt hij weer als een veertje.
Rechtsom duidelijk nog wel ietsjes minder makkelijk in de buiging maar is er wel makkelijk naar toe te krijgen wanneer je dit vraagt.
Verder krijgt hij al iets meer kracht en daardoor wat meer swung en gedragenheid. Van nature heeft hij al een goede balans, kadootje voor mij!
Hier nog een paar foto's van vanmorgen, eindelijk weer eens een paar rijfoto's gemaakt. Niet de beste kwaliteit foto's maar goed genoeg om een indruk te kunnen krijgen.

Fotograaf had nog niet echt vaak dressuur gefotografeerd)
:P:P
Heb je ook recente foto's?
Ik twijfel nog tussen de Davino, maar mijn vriend heeft meer vertrouwen in SO omdat we meer weten over zijn nafok!
Maar dat komt vanzelf