Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eef93 schreef:Hooi Allemaal,
Ik heb ook een 5 jarige Canturano, ik ben helemaal gek van haar. Het is echt een paard met humor, maar er zit ook echt wel een kop op. Ben heel erg nieuwsgierig naar foto's van andere Canturano's haha.
Dit is de mijne![]()
[ Afbeelding ]
Wuppie-power schreef:Eef93 schreef:Hooi Allemaal,
Ik heb ook een 5 jarige Canturano, ik ben helemaal gek van haar. Het is echt een paard met humor, maar er zit ook echt wel een kop op. Ben heel erg nieuwsgierig naar foto's van andere Canturano's haha.
Dit is de mijne![]()
[ Afbeelding ]
Wat een stoer hoofd zit erop zeg! Mag ik vragen hoe ze verder gefokt is? Ze lijkt echt zoveel op een paard die ik gereden heb..
Tis een Canturano x Vasco
mijn Canturano is nu 3,5 (Canturano x Centurion montfort) en 2 maand weer thuis (bij thuiskomst gemeten op 1.65m) . Ook redelijk zadelmak inmiddels, wat hij heel goed oppakt.
miszlisanne schreef:ik meld mij ook weer eens evenmijn Canturano is nu 3,5 (Canturano x Centurion montfort) en 2 maand weer thuis (bij thuiskomst gemeten op 1.65m) . Ook redelijk zadelmak inmiddels, wat hij heel goed oppakt.
Ook bij hem zit er een redelijke kop op en hij is nergens bang voor, maar eerlijk in de omgang.
ik zal van het weekend foto's maken en plaatsen
uiltje001 schreef:Wat weer leuke foto's van de Canturano's en de Zürich jes. De zurich kinderen lijken toch veel op elkaar!
Onze Canturano gaat super. Ze springt nu L.
Sasje gaat ook goed bij de nieuwe eigenaar. Ze zijn erg tevreden over haar.
Fergie (volle zus van Sasje) word nu zadelmak gemaakt.