Moet maar eens kijken of ik ergens filmpjes kan neerzetten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het ging dinsdag erg fijn!
Weer 3 wp erbij
hihi.. nog 2 en dan gaan we flexibel springen
! Gaat lekker zo!

Had haar afgelopen vrijdag 1 jaar,en denk dat er toch wel 150 kg af is
!
Zonanta is echt een topper!
( zal eens een foto zoeken whaha)ladyzwien schreef:Toen ik gister na het werk op stal kwam baalde ik alweer flink.
Had haar op de wasplaats, aan het poetsen kijk eens goed na het achterbeen. Wond op het spronggewricht en nog 2 daaronder. Hele spronggewricht 3 keer zo dikSlang erop gezet en al het vuil eraf geweekt, gelukkig mocht ik er wel aanzitten en is ze dan gewoon super braaf!
![]()
Toch maar met 1 van mijn bazen gebeld en overlegt. Toch maar aan de antibiotica.
Vanmorgen toen ik kwam was het hele been dik.... Vanmiddag gaat ze gewoon weer het land in, maar dan alleen en in een klein stukje.
Ze staat normaal in een groot stuk samen met nog 1, en in het begin van het land hebben we betonblokken liggen, dat we met droge voeten in en uit het land kunnen, denk dat mevrouw een beetje druk heeft gedaan en daarover heen is uitgegleden.... Op stal heeft niemand het gezien, dus het is een vermoeden.
Dit paard rijd ik inmiddels 2 jaar niet meer, daarvoor 4,5 jaar gereden.
ladyzwien schreef:Dank je! Ja dat recht opzitten dat is wat!
Heb het wel gekund, op het vorige paard( zal eens een foto zoeken whaha)
ladyzwien schreef:Toen ik gister na het werk op stal kwam baalde ik alweer flink.
Had haar op de wasplaats, aan het poetsen kijk eens goed na het achterbeen. Wond op het spronggewricht en nog 2 daaronder. Hele spronggewricht 3 keer zo dikSlang erop gezet en al het vuil eraf geweekt, gelukkig mocht ik er wel aanzitten en is ze dan gewoon super braaf!
![]()
Toch maar met 1 van mijn bazen gebeld en overlegt. Toch maar aan de antibiotica.
Vanmorgen toen ik kwam was het hele been dik.... Vanmiddag gaat ze gewoon weer het land in, maar dan alleen en in een klein stukje.
Ze staat normaal in een groot stuk samen met nog 1, en in het begin van het land hebben we betonblokken liggen, dat we met droge voeten in en uit het land kunnen, denk dat mevrouw een beetje druk heeft gedaan en daarover heen is uitgegleden.... Op stal heeft niemand het gezien, dus het is een vermoeden.

1 balkje en tijdfout is helemaal niet zo slecht
Hoe kwam het balkje dan?

Vorige week hadden we ff een dipje maar vandaag had ik 1 balkje (pechfoutje) was vanaf een volte en kwam niet helemaal lekker voor.. Maar ze reed echt fijn! Kon lekker schakelen en ze liep mooi ontspannen rond..
1 balk geeft niks! Volgende de ronde weer 0 
[SGW-ITP] Wonderland @ SGW seizoen 2010 Hadden jullie deze al gezien??