terorita schreef:LoveNarco schreef:Natuurlijk :d
Ik zoek een mooi jong dressuurpaard, met karakter en papier![]()
Simpel klinkt het, maar probleem is, ik trek paarden aan met gebreken, wordt elke keer verliefd op een paard, en die blijkt dan toch niet helemaal geschikt te zijn....
Vorig jaar heb ik een paard gehad (super beessiej!) en die heb ik weg moeten doen omdat deze zeer ernstige hko had, en het werk wat ik er mee wou doen niet aan kon, en ik heb helaas geeld geld noch plek om twee paarden te houden, anders had ik deze niet eens weg gedaan! Nu staat hij gelukkig bij iemand op een boerderij met kinderen, dit zo af en toe eens een rustig ritje met hem maken.... dus dit verhaal had een happy end, maar hierdoor ben ik wel voorzichtiger geworden, want je bent zo super gehecht aan een paardje, en hem dan weer weg moeten doen, breek echt je hart (tenmiste bij mij).
Nu even verder zoeken naar het ideale paard voor mij.... komt vanzelf wel zeggen ze hier...Maar een paard kopen die een gebreek heeft is altijd iets wat je goed moet afwegen.
Groetjes Michelle
wat zoek je precies??? en welke prijsklasse(mag per PB hoor)
hebben hier een aantal erg leuke dieren staan, 3, 4, 5 jaar van groen tot aangereden
kiek maar naar Toke (karen) d'r peerd, komt ook van Sollenburg![]()
en alle keuringen zijn toegestaan, sterker nog de meeste zijn al gekeurd, zeker die voor de verkoop.
Inderdaad, wij hebben vorig jaar (allez, over 2 dagen zijn ze juist een jaartje bij ons
) 2 paarden gekocht op Sollenburg (eigenlijk zelfs 3, want Terra was drachtig).Moeder, zoon en uiteindelijk ook dochter
)
maar in zijn karakter helemaal Ferro... Ik moet hem echt in zijn waarde laten, want anders ben ik nummer 2..
Hij is niet gemeen, maar duidelijk tegendraads en hij maakt dan ook goed gebruik van zijn lichaamsgrote