Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mar_tatricia

Re: Wie heeft er een afstammeling van Negro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:36

hey dat is leuk!!
geeft niks die rode kop....trekt vanzelf weer bij Haha!

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:40

Timbers; Oh had ik wel leuk gevonden, maar klopt.. ik was al naar huis, was er 's avonds wel weer geweest... Knipoog Het gaat inmiddels wel beter met me ventje, maar hij blijft nog trekken in ze flanken Huilen , verder eet, drinkt en mest hij wel goed, dus ik weet het ook ff niet meer... vandaag wel ff erop gezeten, maar hij was zo sloom....En als er één totaal niet sloom is, is het me mannetje wel, dus ben maar weer erafgestapt, heb ff met m gewandeld buiten... Bloos

Patjelisa: Leuk joh laat ff weten als je toch wel op tv komt... kunnen we ff kijken Haha! Ik ga volgende week zaterdag met een clubje van stal naar een clinic van Laurens van Lieren Haha! Knipoog

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:28

Veloz schreef:
Timbers; Oh had ik wel leuk gevonden, maar klopt.. ik was al naar huis, was er 's avonds wel weer geweest... Knipoog Het gaat inmiddels wel beter met me ventje, maar hij blijft nog trekken in ze flanken Huilen , verder eet, drinkt en mest hij wel goed, dus ik weet het ook ff niet meer... vandaag wel ff erop gezeten, maar hij was zo sloom....En als er één totaal niet sloom is, is het me mannetje wel, dus ben maar weer erafgestapt, heb ff met m gewandeld buiten... Bloos

Geef hem lekker de tijd om te herstellen! Hij zal best een flinke klap gehad hebben.

Er schijnt trouwens nog een Negro in de buurt te staan hoorde ik vandaag....heb alleen geen idee waar, maar het was de jouwe in ieder geval niet. Staan er 4 in De Ronde Venen Haha!

Leuk hoor Patjelisa! Ben benieuwd!

Vandaag met mijn ouwe merrie gespeeld (de moeder van mijn Negrootje) en geoefend om te steigeren op commando....dat ging goehoed. Ben helemaal wijs met mijn ouwe meissie, die kan op haar 21e ook nog het circus in dus wellicht binnenkort in dit theater een Negro samen met haar ouwe mams Knipoog

_BOBBY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:24

Wij hebben ook een Negro op stal. 2 jaar oud, is alleen een beetje vreemd. Maar wel lief op zich... Heeft alleen een heeel klein hartje...Half jaartje naar de wei en dan langzaam aan beginnen met wat longeren.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 20:25

_BOBBY_ schreef:
Wij hebben ook een Negro op stal. 2 jaar oud, is alleen een beetje vreemd. Maar wel lief op zich... Heeft alleen een heeel klein hartje...Half jaartje naar de wei en dan langzaam aan beginnen met wat longeren.

Is die van je zelf?
heb je ook foto's?

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:25

Vandaag lekker nutteloos maar errug leuk samen op het blok gestaan Haha!
Gewoon touwtje om d'r nek, richting blok sturen en kloperdeklop daar stonden we! Het uitzicht was errug mooi daarboven Clown
Afbeelding

Ik heb echt de Negro die de meest nutteloze dingen van allemaal kan Bloos , maar goed we hebben veel lol samen Vork

Echt lachen van 10 meter afstand op de grond "blok" zeggen en ze gaat keurig op het blok staan, vervolgens haar eraf halen en bal zeggen en ze rent naar de bal om die op te pakken......heb ik een hond of heb ik een paard Nagelbijten / Gniffelen (jammer dat de foto een beetje onscherp is Bloos )
Afbeelding

Enne BOBBY ben ook totaal niet nieuwsgierig maar foto's zouden leuk zijn Knipoog

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:38

Joh, dat is helemaal niet nutteloos. Dat is leuk. Haha!

Vandaag kwamen de paarden voor het eerst weer in de grote wei. Charlotje vond dat wel wat.

Afbeelding

Haha!

En zo is haar vacht:
Afbeelding

Nog meer Negro's met zo'n lekker velletje? Lachen

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:57

Wow die heeft er lol in Haha!
Wij moeten nog een week of 3 a 4 wachten want het land is hier nog veel te nat helaas.

Timber zit inderdaad ook zo strak in het vaggie, helaas is dat op de foto niet te zien omdat die viespeuk al zonder deken staat en rollen in de paddock haar favo bezigheid is Bloos

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 06:52

Oh ben wel benieuwd waar die Negro's dan staan bij ons in de buurt... Haha!

Heel mooi velletje, die van mij heeft niet zulke mooie appeltjes, is ook donkerder Knipoog Maar glans wel heel mooi, ook die van mij staat elke dag een paar uur in de paddock en houd ook erg graag van vies worden... Knipoog Ook bij ons kunnen ze nog niet op het land veel te nat inderdaad. Probeer hem wel zo lang mogelijk buiten te hebben, aangezien hij anders gek word in ze stal, het is echt een buitenpaard. Zeker met dit mooie weer, hij word ook rond deze tijd wat vervelend,, omdat hij niet meer ze stal in wil, zomer in ze bolletje Knipoog Haha!

Het gaat inmiddels weer wat beter met hem, krijgt ze praatjes alweer terug en hij zit ook alweer helemaal op zijn gewone rantsoen, dus gaat helemaal goedkomen gelukkig. Hij heeft er overigens wel een behoorlijke klap van gehad, dat merk ik wel. Gister weer rustig wat gereden en dat ging wel goed, dus ga nu weer langzaam de boel een beetje oppakken Knipoog

Harvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:07

Zo ik meld me ook weer even
Vin heeft ook zo'n mooi dun vachtje. Maar daar zie je op het moment niks van want ik haalde hem vanmiddag uit de paddock en hij zag eruit als een kleimonster Gestoord Hij is helemaal grijs en krijg hem niet schoon Huilen

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 19:30

wauw zeg! stoere foto lorette!
Vrijheidsdressuur is ook vet om te doen he! Zo te zien heeft Timber dr wel lol in Knipoog

viewtopic.php?f=10&t=746872
foto's van mijn negro van vandaag Knipoog

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:49

Mjin verzorgpaard is een dochter van negro Lachen

ze is braaf en leerd snel, maar wel snel uit haar concentratie en erg kijkerig en schrikt wat snel.
maar het is een super paardje met een leuk karakter ^^

hier een foto

Afbeelding

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:57

Leuk paard Lonneke Haha!

VD is inderdaad echt onwijs leuk...we zijn dus ook al bezig met de buiging en de spaanse pas....dus wie weet komen jullie mijn Negro nog wel eens tegen bij Appasionata Knipoog

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 18:57

Wat een leuk paard zeg!

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:59

hebben jullie negro's ook zo'n soort kenmerken in het gedrag Tong uitsteken ?

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:01

Ik ben weg, ik kom hier morgen nog wel eens kijken Lachen
wil wel zien hoe het met andere negro's gaat ^^

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:02

_Lonneke schreef:
hebben jullie negro's ook zo'n soort kenmerken in het gedrag Tong uitsteken ?

die van mijn is echt heeel eigenwijs heeeeeeeeeeeeeeel eigenwijs Clown Clown
maar ze leert onzettend snel!!
Ook een heel erg leuk karakter alleen als je zelf een k u t dag heb gehad moet je niet denken ik ga even ontspannen rijden want dan is er niks mee te doen omdat het paard spanning heel goed aanvoelt.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:02

Ik wou dat ik iets meer van vrijheidsdressuur af wist dan had ik haar nog wat kunnen leren voor donderdag

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:10

Staat toch veel over op internet Lachen ?

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:17

_Lonneke schreef:
Staat toch veel over op internet Lachen ?

Ja maar ik heb nog maar twee dagen dus denk niet dat ik dat ga redden Knipoog

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:20

das wel jammer, maar gewoon veel oefenen. je kan het altijd proberen Tong uitsteken

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 20:30

ze liep echt super!!!!!!!!
ik heb eigelijk alleen maar positief commentaar gehad!
Ik moest naar de jury toe komen en ze vonden dat ik een prachtpaard had die mooi en haar vel zit mooi glanst en erg mooi geschoren is (mijn paard is niet geschoren) Clown
De oefenen zagen er heel goed uit ze liep echt heel erg mooi!
Eigelijk was alles heel positief maar ik ben niet Z1 of hoger en had sterk het idee dat ze dat zochten.
alles wat door was liep zeker Z1 en hoger.
Ik heb echt een hele hoop zelf vertrouwen gekregen door deze mensen!

Vond het erg leuk voor de gene die wel door waren maar was aan de ene kant wel blij dat ik niet door was want ze had super gelopen en was na bijna 2 uur op!!

Voor de fans van Laurens ik hem hem van ongeveer 50 cm afstand gezien Haha! Haha!
Alleen vind het nog steeds een beetje banketstaaf dat hij mij nooit meer een brief heeft terug gestuurd toen ik bij hem had gesoliciteerd.

Kon hem laten struikelen Bloos Haha!

een zeer geslaagde dag

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:54

Klinkt top Lisa Haha!

Ik had vandaag een kl*te dag....het begon goed. Lekker met de trailer gespeeld met Timber en daarna gewoon samen een beetje gespeeld (we waren allebei niet zo gemotiveerd Bloos )....daarna met de mams van Timber aan de lange lijnen gewerkt ging top. Zet ik haar terug in de paddock, is ze ineens stokkreupel Huilen gewoon op 3 benen kreupel. Nou is ze al bijna 21 dus dan ga je je wel zorgen maken.

Heb de DA nog niet meteen gebeld en ben net even teruggegaan...wat het nou geweest is maar ze loopt weer Ach gut gelukkig maar want ik ben nog veel te gek op mijn ouwe meissie en Timber is ook nog heel gek op d'r mams!

Veloz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 06:53

@Patjelisa: super compliment lijkt mij Knipoog

@Timbers: wat erg van Ester! Gelukkig gaat het ook weer beter, maar dan schrik je je wel even rot he? Bloos

Hebben al die Negro's zo'n dunne vacht? Mijn mannetje hoef ik ook al niet te scheren, die heeft zowat een zomervacht in de winter Bloos Haha! . Van het weekend heb ik waarschijnlijk een fotoshoot met iemand van stal... Ik zal de foto's dan plaatsen.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 08:24

Veloz schreef:
@Patjelisa: super compliment lijkt mij Knipoog

@Timbers: wat erg van Ester! Gelukkig gaat het ook weer beter, maar dan schrik je je wel even rot he? Bloos

Hebben al die Negro's zo'n dunne vacht? Mijn mannetje hoef ik ook al niet te scheren, die heeft zowat een zomervacht in de winter Bloos Haha! . Van het weekend heb ik waarschijnlijk een fotoshoot met iemand van stal... Ik zal de foto's dan plaatsen.

hahahah ja Tineke zegt tegen mij wat is je paard mooi geschoren en het enige wat ik scheer aan mijn paard is zijn oren.