geeft niks die rode kop....trekt vanzelf weer bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het gaat inmiddels wel beter met me ventje, maar hij blijft nog trekken in ze flanken
, verder eet, drinkt en mest hij wel goed, dus ik weet het ook ff niet meer... vandaag wel ff erop gezeten, maar hij was zo sloom....En als er één totaal niet sloom is, is het me mannetje wel, dus ben maar weer erafgestapt, heb ff met m gewandeld buiten...
Ik ga volgende week zaterdag met een clubje van stal naar een clinic van Laurens van Lieren
Veloz schreef:Timbers; Oh had ik wel leuk gevonden, maar klopt.. ik was al naar huis, was er 's avonds wel weer geweest...Het gaat inmiddels wel beter met me ventje, maar hij blijft nog trekken in ze flanken
, verder eet, drinkt en mest hij wel goed, dus ik weet het ook ff niet meer... vandaag wel ff erop gezeten, maar hij was zo sloom....En als er één totaal niet sloom is, is het me mannetje wel, dus ben maar weer erafgestapt, heb ff met m gewandeld buiten...

_BOBBY_ schreef:Wij hebben ook een Negro op stal. 2 jaar oud, is alleen een beetje vreemd. Maar wel lief op zich... Heeft alleen een heeel klein hartje...Half jaartje naar de wei en dan langzaam aan beginnen met wat longeren.

, maar goed we hebben veel lol samen
(jammer dat de foto een beetje onscherp is
)

Maar glans wel heel mooi, ook die van mij staat elke dag een paar uur in de paddock en houd ook erg graag van vies worden...
Ook bij ons kunnen ze nog niet op het land veel te nat inderdaad. Probeer hem wel zo lang mogelijk buiten te hebben, aangezien hij anders gek word in ze stal, het is echt een buitenpaard. Zeker met dit mooie weer, hij word ook rond deze tijd wat vervelend,, omdat hij niet meer ze stal in wil, zomer in ze bolletje

Hij is helemaal grijs en krijg hem niet schoon

? 

_Lonneke schreef:hebben jullie negro's ook zo'n soort kenmerken in het gedrag?

? 
_Lonneke schreef:Staat toch veel over op internet?

)....daarna met de mams van Timber aan de lange lijnen gewerkt ging top. Zet ik haar terug in de paddock, is ze ineens stokkreupel
gewoon op 3 benen kreupel. Nou is ze al bijna 21 dus dan ga je je wel zorgen maken.
gelukkig maar want ik ben nog veel te gek op mijn ouwe meissie en Timber is ook nog heel gek op d'r mams!
. Van het weekend heb ik waarschijnlijk een fotoshoot met iemand van stal... Ik zal de foto's dan plaatsen. 
Veloz schreef:@Patjelisa: super compliment lijkt mij![]()
@Timbers: wat erg van Ester! Gelukkig gaat het ook weer beter, maar dan schrik je je wel even rot he?![]()
Hebben al die Negro's zo'n dunne vacht? Mijn mannetje hoef ik ook al niet te scheren, die heeft zowat een zomervacht in de winter![]()
. Van het weekend heb ik waarschijnlijk een fotoshoot met iemand van stal... Ik zal de foto's dan plaatsen.