Wie heeft een nakomeling van Sydney??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RZDLover

Re: Wie heeft een nakomeling van Sydney??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 18:45

leukk Downhill!!!!!
Maak je foto's voor ons??

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 18:46

Als ze niet in kattezwijm komt te liggen, dan moet dat lukken Knipoog
Volgens mij is zij überfan.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 18:49

wahahahaha Go jij! Go jij! Sydney Go jij! Go jij!
ik denk het ook

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 09:08

Jaja, Wahtnow is ingeschreven voor prinsenstaddressuur.
Een soort kijk en vergelijk wedstrijd van de fokvereniging Zuid-Holland....
Ik ga met mijn "springpaard" Haha! Tong uitsteken

Zie voor meer info: http://www.vwf.nl

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 09:55

owww wat spannend Zooist!!!
Maak je ook foto's??

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 10:12

Ja, natuurlijk.....
Daar ga ik zeker voor zorgen!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:42

Sydney wordt vandaag gestart in het Z in Ommen.
Veneur is HC in de B gestart.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:44

Zooist schreef:
Jaja, Wahtnow is ingeschreven voor prinsenstaddressuur.
Een soort kijk en vergelijk wedstrijd van de fokvereniging Zuid-Holland....
Ik ga met mijn "springpaard" Haha! Tong uitsteken

Zie voor meer info: http://www.vwf.nl

Succes en veel plezier met hem. Heb je Marcel al op de hoogte gebracht, misschien leuk voor hem en of Kim om te gaan kijken.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 10:52

Ik heb nog steeds geen telefoonnummer ofzo, ik wil die mensen er ook niet mee lastig vallen.
Vond het al heel wat dat ik de fokker heb gebeld....hihi...dat heb ik mijn vriend laten doen....

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:53

Als we Marcel spreken dan zullen we het hem wel melden.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 10:55

Is goed! Bedankt!

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:03

Hallo,
Ik heb sinds kort ook een veulen hengstje van Sydney gekocht! Het is een Sydney x Elcaro x Maesto, nu ongeveer 4 maand oud. En ik ben helemaal weg van em. Hij is nu nog vos een blijft dat waarschijnlijk ook. Bij hem in de wei staat namelijk een halfbroertje van hem, ook een Sydney, die jonger is maar aal hevig aan het schimmelen is.

Voor de liefhebbers wat foto's, niet ideaal want het had net heel hard geregend:

Afbeelding
naast zijn moeder, net voor de bui

Afbeelding
Afbeelding
beetje ver weg, maar wel zichtbaar

Afbeelding
en de leukste, hoezo nieuwsgierig?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 11:08

Gefeliciteerd Prutje!

Ook een knapperd! Hoe heet ie?

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:18

Dankjewel! Ben ook nog op mijn roze wolkje... Tis ook zo'n droppie.

Hij heet Boaz Bentley, dat bentley is een grapje omdat mijn andere paard Lexus heet. We noemen hem dus gewoon boaz. Voor de lol hebben ze een 'luxe' automerk in de naam. Moet maandag alleen vragen of dat wel mag...

Hoop dat ie op whatje gaat lijken als ie groot is, iets meer maat is mooi mee genomen.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 11:20

De naam lijkt me geen probleem, voor zijn derde jaar wijzigen is ook nog gratis! Gewoon paspoort en paier opsturen met een briefje erbij....

Whatje heet officieel nu Whatnow maar eigenlijk heet tie Wydney, maar dat vond ik niet mooi...

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 14:57

Hij wordt maandag gechipt en dan worden de papieren gelijk ingevuld en opgestuurd naar het stamboek, heb ik begrepen.

Whatnow vind ik mooier dan Wydney, krachtiger. De fokker van boaz had hem de naam balwin gegeven maar dat vond ik niks. Zo zie je maar, ieder zijn ding!

Nog een maandje en dan gaat ie naar de opfok, ben zeer benieuwd.

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 16:07

pruttel, wat een snoesje Lovers echt een leukie!

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 16:34

tienus63 schreef:
Als ze niet in kattezwijm komt te liggen, dan moet dat lukken Knipoog
Volgens mij is zij überfan.

HAHAHAHAHA!!!!!! Ja Tienus63.......... Ben een echte Sydney-fan! (ps. die kater Boromir is wel het toppunt van "MOOIE kater" !!! Onze dierenarts assistente heeft ook een Noorse Bos-kater. Zij wilde dat ik hem ging gebruiken voor mijn WITTE lapjes-poes, zodat ze er twee kittens van kon hebben. Ik durfde het niet aan omdat ik bang ben ze niet kwijt te raken (ook al zouden ze gratis zijn) Helaas is deze WITTE lapjespoes overleden aan epilepsie (!!?!!) Nu is mijn andere witte (gesteriliseerde) lapjes-poes alleen... Ze is anderhalf jaar. Poppetje, de poes die volle zus is van de epilepsiepoes had het er 6 weken moeilijk mee dat haar zusje er niet meer was...... Ikzelf had het er ook goed moeilijk mee! Soms dan twijfel ik nog om een andere poes erbij te nemen als speelmaatje voor Poppetje...... En dan zie ik jouw profiel.......... Ik houd mij in! Ik houd mij in!!!!
Sorry voor de OFF-TOPIC melding over katten....

Zoo Zooist, dat zijn nog eens spannende wedstrijden om deel te nemen met Whatje!! Neem je alleen Whatje mee of ook nog een ander paard?? Spannend hoor! Hoe is ie nu verder op nieuw terrein? Nog steeds wat heet? En een leuke jury!!! Frenk Jespers geeft ook privé-les aan Kirsten Beckers die o.a. ook Jazz, Obelisk en Montecristo rijdt. Het zijn allebei juryleden die van VOORWAARTS rijden houden. Jeetje wat spannend Zooist! Ik hoop dat je een leuke dag hebt met Whatje! Laat ze maar zien dat een "springpaard" ook tussen de dressuurpaarden kan "knallen". Denk aan Wamorkus, he?? Zuiver springgefokt en WEL aan de hand tussen DRESSUURPAARDEN even de 1e plaats halen in Amerika (aan de hand, maar toch!!!)

Pruttel, ik heb wel 7 keer naar de foto's zitten staren van je veulen, huuuh Brazil????! Leuk veulen. De foto's zijn niet zo duidelijk maar ziet er leuk uit. Heeeel even dacht ik dat er een grapjas foto's van mijn veulen Brazil geplaatst had! Maar er zijn toch wel wat verschillen, hihihihi. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! En op deze topic is veel te lezen over nakomelingen van Sydney. Zoals je weet is Zooist nu met Whatje in de sport en gaat errrrg goed en dus leuk om hier te lezen!! Ga je nog foto's maken VOORDAT ie de opfok ingaat?? Zou wel leuk zijn. Op mijn onderstaande site (onderschrift) zie je de internetsite van mijn veulen.

En voor de liefhebbers: NIEUWE pagina gemaakt van mijn laatste paard die nu in Belgie woont! Hij is afgelopen pasen verkocht. Grootste knuffelpaard van de Benelux!

RZDLover; wanneer ga jij nog foto's maken van jouw Sydney????

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:06

Boos! Sydney heeft vandaag in Ommen 1 balk eraf getikt........ Huilen
Wel een mooie tijd gereden en daar was Marcel ook wel tevreden over......

Huilen
Huilen
Huilen
Huilen
Of was het de wind die de balk eraf liet waaien............ Bloos

We houden het er gewoon op dat het de wind was...........

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:13

ja, downhill het waaide ook wel erg hard hoor die balk is er echt af gewaaid ik weet het zeker.
@downhill: In oktober ga ik weer foto's maken, want dan brengen we ons merrie veulen van dit jaar (een kleine VDL Discovery) er ook heen. Dus nog even geduld Haha!

_MV_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 19:08

RZDLover en Downhill, dank-jullie-wel! Bloos

Enne, Downhill, ik moet zeggen dat ik ook wel eventjes met verbazing naar jouw Brazil heb gekeken. Ze lijken idd erg veel op elkaar! Papa's goede genen zullen we maar zeggen. Brazil is ook een heel knap kereltje Vingers aflikken
De foto's zijn inderdaad van slechte kwaliteit, door de regen maar ook door het uploaden. Maandag wordt mijn ventje voorzien van een chippie dus de camera gaat mee, dat begrijp je zeker wel. Ik ben van plan om véél foto's te maken, ook tijdens de opfokperiode, zodat ik zijn groei mooi kan bijhouden. Ze zijn groot voor je het weet!

Hebben jullie Sydney in real life zien springen? Lijkt me geweldig, hoop ik ook nog eens te mogen bewonderen.

pajidin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:50

[quote="Downhill"]
Zooo Marcel Net gesproken: Ik ga het een beetje ingewikkeld voor jullie maken, maar dit zijn de feiten:

Wilting woont in de zelfde straat als Marcel de Boer.

Marcel woonde 4 jaar geleden dichtbij Wilting....Ondertussen is hij naar Nieuwleusen verhuisd, dat is toch wel een half uur rijden vanaf Wachtum Tong uitsteken

Ik heb Sydney al heel vaak in real life zien springen...heb hem geaaid, beborsteld en heb hem zelfs in mijn trailer en in mijn paardenstal gehad Haha!
Nu niet jaloers worden he Tong uitsteken Maar het is echt een hele stoere hengst! Super veel uitstraling!

Wij (ik en mn vader) hebben 5 Sydney's, 1tje daarvan is nu onder het zadel, zie de foto! hij is beetje klein..maar als je erop klikt wordt ie groter.

[img]Afbeelding[/img]

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:53

@pruttel:

ik heb Sydney meerdere malen in het echt zien springen Haha!
wij gaan ieder jaar naar de VDL Stud show Haha! en daar springt hij ook altijd even een showtje Haha! (dit jaar sprong hij 'maar' 1,50 m Bloos )

pajidin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:26

RZDLover schreef:
Bij de merrie's heeft in groep 1 springgericht Bromelia v.Sydney een 1ste premie gekregen en een 6de plaats

Dit is mijn veulentje...helaas is er iets heel ernstigs gebeurd met haar. Ik vond haar 3 weken geleden dood in de sloot, ze had waarschijnlijk haar nek gebroken..zo erg Huilen

ter nagedachtennis heb ik een foto besteld van de keuring, ik zal deze er binnenkort opzetten want ze was echt een plaatje..

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:28

pajidin schreef:
RZDLover schreef:
Bij de merrie's heeft in groep 1 springgericht Bromelia v.Sydney een 1ste premie gekregen en een 6de plaats

Dit is mijn veulentje...helaas is er iets heel ernstigs gebeurd met haar. Ik vond haar 3 weken geleden dood in de sloot, ze had waarschijnlijk haar nek gebroken..zo erg Huilen

ter nagedachtennis heb ik een foto besteld van de keuring, ik zal deze er binnenkort opzetten want ze was echt een plaatje..

JEETJE wat erg Bloos! Ach gut