Dat doe je goed , ik hoef dit ook niet te doen met Hudson zou hem nog een paar jaar thuis kunnen en dan in het ZZL kunnen gaan starten , maar wil zo graag lekker met hem op pad , lekker ervaring op doen ( zoals afgelopen zondag
) en kampioenschappen rijden hahaha en natuurlijk weer een gezellige dag te hebben

, of had dat meisje toevallig een felle kleur jas aan oid? Ik snap inderdaad dat je hem dan ook niet te hard durft 'aan te pakken' haha!
ik heb wel al nagedacht of ik het al dan niet in de hand werk omdat ik weet dat hij zo is, maar zou echt niet weten hoe ik het anders zou moeten doen.. Stel je voor dat ik morgen boos word op hem omdat hij zich er maar over moet zetten, dan heb ik weken last met hem om terug vertrouwen te krijgen...
ik ben dan wel nooit officieel gestart maar een B of L proef zou ik toch wel door moeten kunnen komen. En uiteindelijk gaat het mij niet om het niveau maar om het plezier. Natuurlijk droom ik ervan Z of hoger te mogen bereiken met fancy, maar als dat niet gebeurd vind ik het ook prima.