Hopelijk idd een goed passend leenzadel dat je kan gebruiken, en een kleine financiele toegeving zou ook niet verkeerd zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat kl*te zeg ! Heb ook ooit in zo'n piste gereden waar puin onder zat zonder net / doek...miserie all the way
Maar een Don Primero die de olympics en WEG gehaald heeft !

En de dummie-springles...
wordt vast en zeker leuk ! Komt er beeldmateriaal ?
Van jury eerste proef naderhand in kantine ook leuke complimenten gehad, en 4 8-en en 9 voor halsstrekken dus ook leuke coupon. Zo eens kijken of film/foto's kan uploaden 

normaal rijd met andere, veel stuggere, laarzen
Leuk beeldmateriaal !
Lekker hé, zo'n flubberlaarzen
Heb hier ook zo'n paar staan als reserve...rijdt echt voor geen meter.... ik ben Cavallo gewoon
Misschien is dat nog wel 'ns wat voor mijn spaanse vent
Oma en de rest gaat lekker, lijkt wel of ze de lente al voelen
Niet koud, weinig wind en een zonnetje ...de bomen beginnen alweer te botten en ik heb weer bloemen aan mijn klimroos
Had voor hem ook al een rs dynamic van Sprenger, dubbel gebroken en anatomisch gevormd maar dat vond ie maar niks ...150euries foetsie
Dus moet even kijken voor die ns bitten omdat die ook zo'n boogje hebben...
Daarom twijfel twijfel.... dubbel gebroken moet ie niet en ik vrees dat boogje erin ook niet... Het bit van oma is dus een gewone ordinaire dunne enkelgebroken watertrens. Misschien moet ik er gewoon maar es een stang en trens indouwen
En dan is '' gewoon '' niet goed genoeg ....