Hoi hoi, Ik kom even binnen vallen hoor! Voor mijn nu 2,5 jarige merrie ben ik rustig aan het kijken naar een hengst. Ze is een kruising tinker met warmbloed. (vader is Vanilla Ice) Ze word ongeveer 1.55 Verbeterpunten aan haar zijn: ze heeft een korte nek en redelijk korte rug. Dit mag naar mijn mening iets langer. Ze is natuurlijk nog niet uitgegroeid maar dit zal niet veel meer veranderen.
Denken jullie dat zij met Don Cremello een goede combi zal zijn?
Klopt Marjolein, hij was de jongste maar was super braaf. Geen enkel hysterisch moment. Soms wel een duidelijke nee, maar dan liet hij zich heel mooi overtuigen en deed het toch. Hier een echt leuk filmpje. We hebben gevoetbald.
Hier ook een leuk stukje over een Don Cremello nakomeling, namelijk Sunshine. Sunshine is gefokt door JennyK hier op bokt uit haar merrie Sjanty. Ze had haar als veulentje verkocht en nu is de huidige eigenaar weer gevonden.
Sunshine is dagkampioen geworden tijdens de paardenkeuring in Vianen!
Leuk stukje. Lopen er al nakomelingen in de sport? DC van de week met nieuwe zadel. In het begin waren we beiden jog zoekende, maar het laatste stukje was echt fijn. Dit is de zevende keer in de bak. We rijden nu nog vooral in het bos.
Hij zakt al makkelijker naar beneden.
en hij schiet weer eens onder mij uit Maar ik bleef in evenwicht en kon het makkelijk volgen.
Gelijk ook gekeken of galop in de bak een optie was eerste keer galop in de bak.
Leuk. Ik ga in 2014 starten. Als het weer mee zit januari, maar het zal wel maart worden. Ik ga begin november onder het mes en kan dan anderhalve maand niet rijden. Niks spectaculairs, mijn hand gaat open, dus vooral lastig bij gebruik hand.
Het doet nu al veel pijn. Elke keer als ik mijn vinger buig of strek moet ik een verdikte pees door een bandje heen werken en dat is niet fijn. De verdikking zit nu redelijk halverwege de handpalm en dat is ook geen fijne plek. Ze knippen het bandje in en dan functioneert het weer goed.
Nouja, direct, na herstel operatie wond. Dat stukje duurt bij mij lang. Maar daarna functioneert het goed en is de pijn weg. Maar dan is het wel half december en ik weet niet wanneer de wedstrijd in januari is. Ik heb vaak een stal waar ik graag start en daar wil ik de eerste keer starten.