Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kitbits schreef:@Andamoon, waarom heb je haar niet eerder een IBOP laten lopen? Een geslaagde IBOP levert ook een punt op voor het prestatie predikaat.
Maar ik zie dat je ook veel in Groningen zit. Staat je paard daar ook?

kitbits schreef:Ja dat gaat zo, jammer is dan dat zo'n predikaat vaak posthuum wordt toegekend. Bij leven zou leuker zijn. Met 1 int nakomeling en 1 in de lift ben ik ook benieuwd wat de Unaniem gaat doen maar de merrie wordt volgend jaar alweer 20 dus het blijft afwachten of ze dat nog gaat meemaken.
Veel succes op de keuring!

ZE IS STER GEWORDEN !!

kitbits schreef:@Andamoon, ziet er goed uit hoor! Op de CK wordt alleen op het gras gekeurd aan de hand. Moet toch lukken met zo'n grootramige merrie. De hals is wat minder bespierd maar je kunt nog trainen!

kitbits schreef:Je krijgt het keur predikaat bij voldoende verrichting. Dat is een geslaagde IBOP of EPTM of in de sport. Als dat toch je doel is wordt de merrie keur of zelfs elite als er een prok certificaat is en ze natuurlijk voorlopig keur is verklaard op een CK. Maar dan moet je er wel heen gaan. Volgend jaar kan ook nog maar als je toch in de keuringsflow zit zou ik nu gaan en niet wachten.
Wij gaan 6 juli naar de CK in Heerjansdam met een 4-jarige. Meedoen vind ik al leuk, het is niet zo'n bekende afstamming dus ik vraag me af of het lukt maar als het lukt is ze gelijk elite.