Utopie, gefeliciteerd met je veulen! en hoe gaat het met jou? kun je zelf alweer meer doen met Utopie?
Hahah, die Ed met z'n slingers, dacht zeker rust te hebben terwijl je op vakantie was

Vivace, gaat het alweer de goede kant op met de jouwe?
Hier ook zoiets, was net lekker aan het opbouwen na de winterstop heeft mevrouw (waarschijnlijk door een glijpartij in de wei) een (kleine) blessure in d'r heup opgelopen. Komt bijna nooit voor volgens de DA, maar bij haar wel. Lijkt gelukkig niks enstigs te zijn (ze is ook niet stokkreupel, aleen wat onregelmatig in draf), waarschijnlijk een spierscheurtje, dus nu 2 weken hele dag in de wei en geen werk. Als ze het korte draaien in d'r gekke buiten achterwege laat, moet het dan vanzelf weer weg gaan.
Klein ongemakje dus maar als ik sommige van jullie blessures lees. Verder alleen maar goed nieuws; ze pakte het rijden weer super op na de pauze van afgelopen maanden
Heerlijk werkwillig paard!leuk om weer foto't te zien Lielle en Sannee!
(ben fan van Ukkie, maar natuurlijk niet helemaal objectief met dat herkenbare hoofd van d'r
)Hopelijk bij iedereen verder alles gezond/ snel herstellende!

dus ik ben inmiddels tot inzicht gekomen dat er voor mij echt niet meer inzit dan rustige hobbelritjes met mijn andere trouwe viervoeter. Alsnog heel lang getwijfeld.... Maar nu mijn man sinds kort met een burn-out thuis zit is het voor ons financieel niet meer te behappen om onze 'grasmaaier in sportuitvoering' te onderhouden... Waardoor ik nu definitief afscheid moet gaan nemen. Doet me heel veel verdriet, want het is zo'n mega-fijn, lief en werkwillig paard... maarja