Nakomelingen Kreator xx

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VALINSKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:09

Bedankt voor jullie felicitaties !

@carmen, echt mooie foto's !! heel herkenbaar ....
Hoe gaat het met de smooth locomotion ? gebruik je die nog steeds ?
Die van mij was op en ik merkte echt verschil ze was een week weer dwars en slaan met haar achterbeen met sluiten, nu gebruik ik het toch maar weer en ik merk echt weer verschil.
Verleden week de stoute schoenen aangetrokken en heb haar even gereden met stang en trenshoofdstel, wat een verschil !!
Het wordt nog eens een heel fraai dressuurpaard ( haha ) zal binnenkort even nieuwe foto's maken, ga in juli voor het eerst starten in de M1 en als alles goed gaat sla ik de M2 over, heb er echt zin in !!

Interessant stukje over de volbloed, ik heb ook foto's van wanita opgestuurd voor een karakteranalyse ben benieuwd wat ze over haar te vertellen hebben .......

kimmie88

Re: Nakomelingen Kreator xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:32

Wauw, klinkt veel berlovend zeg.

(Hoe zit dat met de m2 overslaan?)

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 17:11

wat gaaf zeg die twee foto's bij elkaar, het zouden zo zusjes kunnen zijn ;-) geinig hoor dat ze zo op elkaar lijken!

Ik gebruik de smooth locomotion nu ruim 2 weken, ben nu terug naar 2x 2 tabletten per dag. Heb wel echt het idee dat ze het makkelijker heeft in haar spieren, sneller los in de rug en ook nog eerder hersteld na een zware inspanning. Er staat ook op het potje dat het goed is voor spieren en pezen, dus ga het denk ik ook aan mijn merrie geven die herstellende is van een peesblessure. Sowieso ga ik door tot het potje op is en wil dan kijken wat het verschil is.

wat leuk trouwens dat het zo goed gaat met Wanita. M2 overslaan mag als je zelf hoger hebt gestart en het paard een bepaalde leeftijd heeft toch? Daar gaan ze in dressuur makkelijker mee om dan met springen volgens mij. Ben wel benieuwd naar nieuwe foto's van Wanita!

VALINSKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 19:45

kimmie88 schreef:
Wauw, klinkt veel berlovend zeg.

(Hoe zit dat met de m2 overslaan?)

heb al eerder twee paarden in de Z dressuur uitgebracht, en mag dan versneld promoveren vandaar ....
Zeg het nu wel dapper dat ik M2 overslaat, maar wanita is bij haar vorige eigenaar L2 gestart alleen heeft haar instructrice haar
en keer uitgebracht in 2008 in de Z1 dressuur met winst,ivm verkoop, maar dat is toch alweer een tijdje geleden :(:)

Heb zelf 8 jaar geleden voor het laatst wedstrijd gereden dus we gaan eerst maar eens kijken hoe ze het in de
M1 dressuur doet, hebben alle tijd, ben ook best gestrest op westrijden, maar gelukkig zijn onze kreator's koel :D

@carmen : vind ze echt op elkaar lijken alleen ben jij lekker bezig met springen terwijl ik meer een dressuurmuts bent ( haha )
Werkt inderdaad super die locomotion, blijft voorlopig zeker nog even gebruiken ......
Tja en wanita kan net zo springen als die van jou alleen durf ik het helaas niet, blijft wel een hele gave springfoto !! :j

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 19:59

Leuk die foto's! ze lijken idd erg op elkaar.

Fijn dat wanita het ook zo fijn doet zeg.

Ik ben sinds woensdag bezig met de locomotion. Sinds vrijdag weer aan het rijden. Merk dat red best wat kracht kwijt is, maar hij pakt lekker op. Vandaag bij defysio geweest; paardrijden is goed (als ik blijf zitten) ;)

en 29 mei springen moet ook wel lukken vind hij *\o/* *\o/* *\o/* maar ga wel ff BB starten ipv B voor het gevoel.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 21:15

@valinsky tijdelijk van paard ruilen? Mag die van jou eeeeiiindelijk zich eens lekker uitleven op de hindernissen en kun je die van mij een beetje bijscholen in de dressuur hihi :+
Of ik moet misschien wat meer dressuurmuts worden, doe hard m'n best hoor <<) Ga jij dan oefenen op het springen?

@beli *\o/* =:) +:)+ :):) Gewoon op je paard blijven zitten, niet weer vallen, moet jij eens opletten hoe je straks de sterren van de hemel springt met red! We verwachten hier natuurlijk wel foto's van!

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 22:56

Dank je voor de uitleg Valinsky.
Ben er npg niet helemaal in thuis.. (Ben ook zelf niet dat niveau, dus dat scheelt ook alweer haha)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:57

Haai meiden.

Ik zag net toevallig een topic over een meeting met de tango-afstammingen. Deze meiden zijn gaan rijden bij Hans Peter Minderhout
Eigenlijk zou dat ook wel wat voor ons zijn met onze kreatortjes.
Mij lijkt het erg leuk om bij iemand te gaan rijden met zijn alle.

Lijkt jullie dat ook wat en hebben jullie ideeen of suggesties?

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 20:02

Oke misschien Sander marijnissen maar die zit in Noordholland dus dat is wel erg ver voor de meeste?

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 20:06

Haha dat is wel ideaal ja, maar idd, het moet denk ik wel haalbaar zijn voor iedereen.

Maar het idee opzich is leuk?

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:19

Maar we zijn eigenlijk maar met zn 4en... :(
Maarssen, ijmuiden en hoofddorp liggen redelijk dicht bij elkaar..... zwolle is weer een end weg.

Ik vind het een heel leuk idee maar waar en bij wie?

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:29

Ik ben niet zo thuis in bekende/ervaren instructeurs.
En helemaal niet in cross oid. Misschien dressuur?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 05:47

Alice lozeman? Heb je een leuke crossbaan bij en ze heeft kreators!

Heb gister een sprongetje gemaakt met Inja en die was echt enorm braaf met springen dus vanavond even naar de les :)

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 09:55

Alice heeft 1 kreator en biddinghuizen is denk ik vanaf jullie weer verder rijden, Wendela (in ede) heeft er 4... Als we gaan crossen zou ik 100% voor Wendela gaan, want die geeft tenminste fijn les.

Maar ik denk dat we Valinsky niet meekrijgen als we gaan crossen ;-)

Ik vind dressuur ook wel prima, is voor mij wel eens goed, al ben ik dan waarschijnlijk de stuntel van de groep. (en ik ook wel heeeeel benieuwd ben hoe jullie kreators springen)

Waar zit Sander Marijnissen precies?
Of anders Rien van der Schaft? Die zit in Wenum Wiesel, dat is voor mij dan weer niet zo extreem ver.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 12:54

Valinsky zal niet de enige zijn die een cross niet zo ziet zitten :o

Zo te horen is het idee op zich dus wel leuk ;)

VALINSKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 14:05

[quote="Carmen85"]@valinsky tijdelijk van paard ruilen? Mag die van jou eeeeiiindelijk zich eens lekker uitleven op de hindernissen en kun je die van mij een beetje bijscholen in de dressuur hihi :+
Of ik moet misschien wat meer dressuurmuts worden, doe hard m'n best hoor <<) Ga jij dan oefenen op het springen?

Inderdaad goed idee ruilen van paard, waarschijnlijk zien ze op stal niet eens verschil zo lijken ze op elkaar ! haha !
Je mag best wel springen hoor met wanita als je dat leuk vind,ze vind het vast geweldig !
Ik kan het ook wel maar ben een dagje ouder, ben ooit toen ik nog heeeeel jong was fanatiek springruiter geweest heb zelfs M gesprongen maar durf echt niet meer helaas :o

heb echt bewondering voor jullie met dat springen in het bos :=

Clinic is inderdaad een goed idee maar deze dressuurmuts gaat dus echt niet springen bij lozeman, kom dan wel kijken !
Sander marijnissen is inderdaad goed, maarre jullie kunnen ook naar maarssen komen en dan kunnen we weliicht een keer
lessen bij rien van de schaft ?

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 15:28

gewoon springen wil ik wel doen. Poown moet nog veel leren, maar dat hindert niet.
Maar cross durf ik niet haha.
Misschien is er een instructeur die van alles wat wil doen? Ik zeg maar wat hoor

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:32

Ja klink mij goed idd bij van der schaft!! Ik ben voor!!
Mooi centraal. Wanneer kunnen jullie?

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 08:00

jeeej ik ga dressuurrijden :+

Wie gaat het regelen met Rien?
Data: Ik kan za 11 juni, ma 13 juni (2e pinksterdag) zo 3 juli
En ben ook wel benieuwd naar de kosten...

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:19

Persoonlijk denk ik dat dit niet op korte termijn valt te regelen....

Sowieso moet diegene kunnen, de kosten moeten we weten
Ik draai ploegendiensten dus kan niet zomaar ieder weekend helaas.
Ik moet trailer en vervoer regelen :o

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 12:20

dat moet toch binnen een maand wel te regelen zijn? Of Rien kan, kan Valinsky misschien wel vragen, zij heeft les van hem. Kosten is 1 telefoontje. En ik neem aan dat je je rooster voor de komende maand wel weet?

En, laten we in ieder geval een poging doen en niet pas in oktober ofzo. Dan kan er in de tussentijd ook weer zoveel veranderen...

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:21

Dat is waar ja. En idd ik heb me rooster wel tot half juli, dus dat moet idd kunnen.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:04

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 21:21

Uhm..... Ik kan tot en met de 16e van juli invullen. Verder heb ik mijn rooster nog niet.
Van die data kan ik alleen 9 juni, maar dat is wel heel kort dag en denk dat ik mijn paard niet zo snel klaar heb :o Maar als iedereen die dag kan, is dat de enioge optie tot nu toe denk ik

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 08:29

Geeft Rien dan les in Maarssen of bij zijn eigen stal in Wenum Wiesel?
Dat maakt namelijk nogal uit of ik dan door de week 's avonds kan..... (lees 50 min rijden of een 1 3/4 uur)