Leuke junioren komen er allemaal voorbij, wordt toch de laatste jaren dan nog wel mee gefokt. Dat vroeg ik me namelijk af..
Mijn 17 jarige junior doet het ook erg goed, heel lief paard met kinderen maar wanneer je wat meer wilt ook pittig. Vorige week een eerste springles gehad, dat vond ze helemaal leuk, als het maar een beetje hard kan allemaal.
Jodyy93
Geplaatst: 13-07-14 22:06
hoi junior fans! ik zag een special d clinic langs komen, en dacht dit kunnen we niet aan ons voorbij laten gaan, word het niet eens tijd voor een junioren clinic?
wie is hier voor in? al zijn het maar een paar, ik ben echt heel erg geinteresseerd in de andere junior nakomelingen!
Inderdaad die kont is helemaal op zijn juniors hihi! Ik ben afgelopen zondag voor het eerst met hem naar het stram geweest! Eerst heel gespannen maar als snel kon ik met 1hand hem terug nemen vanuit galop! Echt lekker ontspannen!! Zo genieten van zo'n lekker nuchter paard! Weekend daarvoor wedstrijd gehad 2x eerste en mooie punten! Hij liep ook heerlijk voorwaarts, het begint er stiekem op te lijken dat we elkaar beginnen te begrijpen en we samen goed kunnen werken maar net zo goed kunnen ontspannen! Op die manier hoop ik dit te kunnen blijven afwisselen