Ik krijg ook al opmerkingen dat Noa het goed gaat doen in de ring. Met mij zal ze daar niet lopen, meer een veelzijdige bos cross pony. Misschien met een bijrijder ooit.
LDRD
Geplaatst: 21-11-24 16:34
De Casjes gaan lekker allemaal!
Ibbel, al een ruitertje/amazone gevonden inmiddels voor Joker?
Zeker. Wonen beide ook redelijk in mijn buurt, dus handig voor mij om regelmatig even langs te gaan en/of te helpen.
LDRD
Geplaatst: 21-11-24 17:02
Dat is wel heel fijn als het een beetje in de buurt is dan kan je toch een oogje in het zeil houden.
Ik had Pomme voorheen niet naast de deur staan, waardoor we hem toch te weinig gezien hebben in de loop van de tijd en er toch ditjes en datje bleken te zijn. Niet heel schokkend, maar wel jammer. Achteraf had ik graag bepaalde dingen liever eerder geweten .
Nu staat hij vlak bij en ik vind het heerlijk om regelmatig even te gaan kijken.
Noa is niet alleen van buiten een gouden pony, maar ook van karakter. Top braaf en super slim. Net zadelmak en dan een opnieuw beginnende ruiter op haar rug. Ze schrok en ik verloor daardoor mijn evenwicht even, haar reactie was stappen zodat ik me kon herpakken.
Staart is een drama nu, ze is wat slap op de mest af en toe. Dat is nog een beetje een puzzel, volgende week komt de DA meepuzzelen en meteen een nieuwe foto van haar tanden maken.
Anike
Geplaatst: 01-12-24 21:56
Zo leuk hoe deze zo samen opgroeien.
Finn heeft hersenbeschadiging, niet aangeboren. En heb daardoor bewust gekozen voor een veulentje. Marjolein wist vrijwel direct na de geboorte van Cartier te vertellen dat dit veulentje helemaal was wat ik zocht. En daar heeft zij echt voelsprieten voor ofzo..
Finn kan alles met en bij Cartier. Zij weet niet beter dan dat Finn is hoe die is en doet hoe die doet. En als ze dan zo samen staan…
Hier ook zo'n bijzonder lieve Casanova ! Rona SK 3 jaar met onze kleindochter van 2
LDRD
Geplaatst: 02-12-24 14:09
Wat ontzettend lief Anike!
Anike
Geplaatst: 03-12-24 19:11
Om nog even te spammen… met het du Bois halster! Kan niet ontbreken natuurlijk!!
En een stil uit een filmpje. Ze is vanaf sept ongeveer wat aan het ‘werk’. Max 3x per week 15 min. Eerst met elastieken, en vandaag voor t eerst met een touwtje. Ze leert zoooo graag en zo snel!