Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lon83 schreef:Ai, klinkt als een lelijke valpartij! Fijn dat het nu weer beter gaat. Mooi weer in de spieren werken en dan weer doorMooi paardje heb je trouwens!
Duncan en ik hebben maandag ons tv-debuut. Het is dan wel op OogTV (groningen) en met 8 andere paarden, maar toch...Het was voor een item over buitensporten ofzo, dus we gingen een buitenrit maken. Vooral veel wachten en stilstaan. Duncan heeft wel nieuwe trucjes ontdekt: Zweepje vastpakken, zelfs je eigen beugels vastpakken en heeeeel veel zoenen met andere paarden... Helemaal trots op knollie, maandag op tv! (jammer dat ik dan net op vakantie ben...)
)

Sussie85 schreef:Hananya: leuk dat je jouw weltmeyer nu ook onder het zadel hebt! Wat houdt zo'n zuchtstutprufung in?
Sussie85 schreef:oke bedankt, weer wat geleerd! Best zwaar voor een driejarige. Zou alleen als je haar voorsteld onder het zadel proberen haar hoofdhalshouding iets meer horizontaal (liefst nog iets hoger) te krijgen. Hij loopt nu in de typische Weltmeyer-duikboot houding. En dat zien ze niet zo graag.
(gewoon een tip hoor. Ik hoop niet dat je het vervelend vind)
Trudy_dJ schreef:Goed zo Hananya!
Heerlijk toch als ze het zo lekker makkelijk oppakken!