Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik hoop dat die van mij ook zo gaat springen :p
ik hoop het ook voor je ben erg benieuwt
Mooi merrie ook!
Zaterdag nog een cross en dan gaan we weer echt springen! Nog 1 wp en dan mag ik L.
Bij mij ging het dit weekend iets minder.. super kleine inrijbak (formaat van een longeerruimte) daar moesten we met heel wat man inspringen.. Dus zani was behoorlijk gespannen waardoor ze veel te hard ging in het parcours.. Resultaat 3 balkjes.. Verder was ze wel braaf!
Ze was echt heerlijk ontspannen en lekker los 

moet volgend jaar al vroeg veulenen ik dacht maart/april dus das al mooi te zien

Sha_r0n schreef:oeh gaaf
Hoe gaat zo'n keuring in zijn werk? Of een ibop? Zou je me dat is willen sturen? Heb wel is opgezocht maar snap het niet helemaal.. Wilde namelijk kijken of Zani er ook in aanmerking voor zou kunnen komen..
Sportpredikaat krijgen ze geloof ik als ze allen in het L lopen toch?

Jaaa donker zou mooi zijn
Pr_BillyBoy schreef:onze fik merrie heeft een merrie nakomeling van corland en doet het op dit moment erg goed in de sport loop 1,-40m spring parcousen in frankrijk onder een bekende ruiter! en ze is op dit moment in bezit vn de stefexstables
foto;s http://www.redmillstables.com/welunia_th.htm
en filpme http://www.youtube.com/watch?v=YPZiiq-J ... re=related
) 

Morgen weer les en dan vrijdag wedstrijd in Luttenberg
Sha_r0n schreef:Oeeeehh fijn dieketje
Met de mijne gaat het ook super! Gister op les sprong en liep ze heerlijk.. lekker losMorgen weer les en dan vrijdag wedstrijd in Luttenberg
![]()
Lotte: weet je waar Valentine is gebleven?
Wat jammer zeg dat die merrie nu in die manegelessen loopt.. Als ik jou zo hoor had die het dan veel verder kunnen schoppen.. 
Super lief karakter en wil echt voor je werken
(ookal hebben we wel eerst even aan elkaar moeten wennen hoor
hahaha, ze is dan ook mijn 1e paard)
Deze les had ik wel 1 stop.. eigen fout.. in het lijntje reed ik niet voorwaarts in waardoor ik een stomme stop op de 2e had
haha.. Daarna liep ze weer top!