heb hier maar even 1 foto want ik zit nu op school 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb hier maar even 1 foto want ik zit nu op school 

Evy schreef:Ik heb gereageerd, mooie foto's zijn het zeg!
Ik had gister weer op Saola gereden, en het ging echt super!
Vrijdag weer springles, oftewel vliegles

Anjatjeuh schreef:Wow, ziet er een prachtveulen uit, echt heel elegant hoofdje en mooie nek erop.

allemaal rennen en de vos (zif dr mams
) was aan het bokken 
en mams mag er ook zijn!
. Maarreh werken aan de lange lijnen is leuk
Niet heel ernstig maar toch... De veearts is 2x geweest, hij heeft een aantal injecties gehad en dat hielp niet. 's avonds nog een keer laten komen en toen hebben we toch maar paraffine via zijn neus naar de maag ingebracht. Hij was vanochtend wel al een stuk beter, al staat er toch nog wat spanning op de buik (flanken opgetrokken), hij mag tot vanmiddag niets eten. (en dat is erg hoor voor het vreetmonstertje..
)voorlopig ff een aantal dagen rustig aan en geen krachtvoer. Baal als een stekker....
arme Veloz 
gelukkig gaat het weer beter
!
.

Het gaat inmiddels wel wat beter met me mannetje, maar hij blijft nog wat trekken in de flanken, dus aankomende dagen nog ff niet rijden...
Baal er echt van, hij was zo zielig
) maar ik zag je auto niet staan. Anders was ik wel even op ziekenbezoek langsgekomen bij het broertje!

patjelisa schreef:Ik mag mee doen aan de audities van horse en co voor de pas de deux met anky of imke

Anjatjeuh schreef:patjelisa schreef:Ik mag mee doen aan de audities van horse en co voor de pas de deux met anky of imke
Aaaaaaah, super gaaf! Kom je dan ook zoizo op tv?