splenius schreef:leuk nou dat gaat wel lukken om hem zadelmak te maken
hij lijkt best veel zijn uiterlijk op zijn moeder.
Hoe groot is hij nu
Haha.. ja denk ook niet dat het zadelmak maken een probleem gaat worden.. Als ik mijn handen op zijn rug zet en ga springen (zonder druk te geven dan wel...) dan reageerd hij ook niet.. Hij is dan ook super relax in de omgang.. Scheelt natuurlijk ook dat hij veel in de hand is geweest. Ik haal hem nu zo'n 2 keer in de week uit de koppel.. Hij staat niet zo hoog in rang.. dus hij krijgt soms op zijn donder als ik hem terug zet in de koppel..
Heb hem vorige week gemeten en toen was hij 1.58m bij 21 maanden ongeveer. Gemiddelde hoogte dus..
Nog maar een paar maanden en dan gaan ze alweer de wei op.. Gaat zo snel! Sowieso gek dat hij alweer bijna 2 jaar is! Heb mijn plan voor volgend jaar al klaar liggen..haha.. Wil er in het voorjaar van 2012 op kunnen zitten en een beetje longeren.. Maar dan ook alleen maar gewoon er op kunnen zitten.. dan gaat hij nog lekker een seizoen de wei in.. en in het najaar van 2012 zet ik hem in training.. Lekker alles rustig aan.. Denk ook wel dat hij extra tijd nodig heeft qua ontwikkeling..
Hoe gaat het met die van jou?