Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Orlinapaard schreef:Wauw, knap hoor Melis!![]()
Wat een leuk paard, Babootje. Schattig hoe hij aan het begin een huppeltje maakt over de schaduw van de lichtmast hahaBraver vind je ze inderdaad niet!
AndreaB schreef:Wij zijn ook erg gecharmeerd van het karakter van onze Ferguson nakomeling. Nu is onze merrie al een ontzettend fijn dier waardoor we überhaupt een nakomeling van haar wilden, maar haar dochter overtreft qua gemak tot dusver alles. Ze lijkt echt nergens van onder de indruk! Zelfs de eerste keer op vreemd terrein leek haar totaal niets te doen. Echt zo down to earth is ze![]()
Pheline is nu 3 en we hebben deze zomers een begin gemaakt met haar onder het zadel en voor de wagen te beleren. We doen alles heel rustig aan, dus onder het zadel stapt ze nu rustig een rondje door de bak heen. Momenteel zijn we bezig met de laatste voorbereidingen om haar volgende week voor het eerst in te kunnen spannen.
[ [url=m/h8Znyg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nZY6IU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V5qNyx.jpg]Afbeelding[/url] ]
KahluaB schreef:Wat heerlijk zo'n paard!
@Melis93 hoe is het op de kampioenschappen gegaan?
Ben je al Z gestart?
Orlinapaard schreef:Hoihoi! Hoe gaat het met jullie Fergusons?![]()
Wij zijn na een lange baby- en veulenpauze weer gestart afgelopen winterseizoen in het Z2.
We mochten naar het provinciale indoorkampioenschap waar we een 3de plaats behaalden (op een 0,5 punt van de nummer 2)
Het nationale kampioenschap moet ik helaas aan me voorbij laten gaan vanwege een trouwfeest.
Volgende week staat de eerste outdoorwedstrijd op de planning. Zin in!
Babootje schreef:Het blijft spannend voor ons hoe de sprongen van Polletje zich gaan ontwikkelen in de toekomst, maar tot nu toe gaat het goed.
Hij is wel echt een kind van zn moeder; supervriendelijk maar scherp met rijden.
[ [url=m/MKthQE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Orlinapaard schreef:Hoihoi! Hoe gaat het met jullie Fergusons?![]()
Wij zijn na een lange baby- en veulenpauze weer gestart afgelopen winterseizoen in het Z2.
We mochten naar het provinciale indoorkampioenschap waar we een 3de plaats behaalden (op een 0,5 punt van de nummer 2)
Het nationale kampioenschap moet ik helaas aan me voorbij laten gaan vanwege een trouwfeest.
Volgende week staat de eerste outdoorwedstrijd op de planning. Zin in!
Lekker bezig!. Hoe gaat het eigenlijk met je Las Vegas veulen?
Onze merrie (de moeder van Polletje) is nu drachtig van O'Toto vd Wimphof.