Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier wat veel woei, maar geen storm...ook nog steeds mooi droog op het land.
Gaat goed met de beesten hier, behalve oma met wat eigenzinnige capriolen 's avonds bij het binnenhalen, niks speciaal te melden dus
Dat wordt 'm dus niet in het onderwijs vrees ik
Dacht eerst dat het een hoefzweer in wording was, maar lijkt nu toch niet zo te zijn. Denk dat één of andere gekke sprong het kniegewricht een opdoffer gegeven heeft...ze zet dat been maar op een rare manier neer. Straks komt de paardendoc...we gaan het zien.
Een nieuwe kijk op de zaak / andere instructie leidt vaak tot betere inzichten. Sommige paarden liggen bepaalde mensen nu eenmaal beter als andere, en dat geldt zeer zeker ook voor degene die op de grond staat les te geven
DA vond het beest wel veel karakter hebben...normaal zetten ze geen stap meer met zo'n abces, oma had het enkel wat lastig in de bochten
Wist ik al...van dat karakter

Het heeft wel flink gevroren vannacht ... ben nog zo niet klaar voor die winter
De 2 merries hebben hier wel beetje de kolder in de kop van het koude weer
...de spaanse ruin niet, die is daar te lui voor
ofwel een deal maken dat je je nieuwe zadel aan de helft van de prijs krijgt ter compensatie

Gister ook heel stout met longeren dus ik denk dat hij zich goed voelt en nu flink praatjes krijgt. Op zich goed teken!danoesje schreef:Baal echt als een stekker, heb wel leenzadel maar die moet dan sowieso aangepast (dus ruim uur rijden en weer kosten).
Hoop ook dat ze morgen met een oplossing komen of dat het meevalt en zadel ergens in NL is omgewisseld ipv in Engeland bij het versturen...Anders zit er weinig anders op dan les afzeggen en wedstrijd in dec ook denk ik..