Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RivellaLight schreef:Super Kim! Hoe kon je je selecteren voor die clinic?
Klinkt in ieder geval heel leuk en interessant!
Ik zag het langskomen op facebook. Ik heb een meid op facebook die dressuurpaarden fokt, inrijdt en doorrijdt. Zij is veel bezig met dressuurwedstrijden organiseren en met zaken van het KWPN en KHNS. Dus ik zag haar berichtje langskomen met dat Johan Hamminga 4 maart een clinic voor jonge paarden organiseert voor 25 euro p.p. waarbij er veel wordt gekeken naar het exterieur van het paard en waar je hierbij rekening moet houden in de training. Het wordt gegeven bij hengstendekstation De Dalhoeve in Wamel en dat is ons buurdorp! Dus het is nog eens om de hoek ook!
Hoeven we dit keer gelukkig niet helemaal naar België toe (alhoewel Tom Horemans en ik nog steeds contact hebben en ik graag wil proberen om 1x per jaar naar hem toe te blijven gaan). Plus, Franco is sinds de verhuizing niet meer ergens mee naartoe geweest, omdat hij er toch wel lange tijd over gedaan heeft om te wennen. Dus is weer een mooie oefening voor hem
Je moest een mailtje naar dat meisje toesturen met de volgende gegevens: afstammeling paard, niveau van rijden en ambitie. En toen was het duimen geblazen!
Ik wist wel dat ie mooi zou staan
hihi
mijne is nu bijna 6 en die mag nu na de peesblessure weer revalideren. Net voor de blessure moest ze ook een ander zadel maar door de blessure even uitgesteld. En maar goed ook want in een half jaar tijd zonder training is ze weeer gegroeid! Zelfs zonder training zichzelf wel meer gevuld op de schoft. Zadelmaker zei vorige week dat ze niet had gedacht dat deze nog zo ging veranderen! En nu met opbouwen gaat ze weer spieren ontwikkelen dus de zadelmaker gaat nog vaak langs komen ben ik bang..... maar ze is dus gewoon nog steeds de hoogte in aan het groeien.....
Maar wel leuk om te weten!

kippiekipp schreef:Kim wat balen van de clinic maar toch weer een ervaring inderdaad
Wat voor trainingsschema hanteer jij met Franco?
Ik heb gister voor het eerst in de buitenbak gereden, ging erg goed
kippiekipp schreef:Ik bedoelde eigenlijk gewoon hoe vaak en hoe langmaar interessant
om te lezen wat je doel isIk heb nu nog niet echt een doel omdat we
nog maar zo kort bezig zijn. Er zit wel echt al vooruitgang in vooral met
longeren, ontspanning gaat veel sneller en beter dus dat is al fijn.