Jolien ik ben ook benieuwd wat voor bloed zit er achter de merrie? Vind der erg mooi
Bij mijn moeder is inmiddels ook het everdale veulen geboren! En grote donker bruine hengst zodra er foto's zijn plaats ik een linkje Het is een everdale uit een zeoliet merrie
Dank je! Nou zoals het er nu uitziet word het geen schimmel. Maargoed, toen mijn merrie naar de opfok ging was er ook nog geen schimmel bij! Dus het kan alle kanten op! Ben bang dat het een schimmel word
Oh wat leuk, een Everdale veulen uit een Wup merrie Kennissen van ons hebben de moeder van Wup staan, die heeft 2 dagen terug een knap veulen van Charmeur gekregen
Bij ons is vannacht ook een Everdale veulentje geboren uit een Johnson merrie. Een merrieveulen, vos met witte voetjes en een kolletje. Ik ben blij Mijn ouders zullen straks wat foto's maken van buiten (ik ben op stage) en wellicht kan ik er een paar plaatsen. Merrie was trouwens erg snel. Om 2 uur vannacht nog niks (mijn ouders hadden elk uur de wekker staan) en ik keek om tien voor drie op de livestream en toen lag er al een veulentje.
Wat leuk Yolien, ook een Johnson merrie. Leuk veulen!
oabrm
Geplaatst: 19-05-13 15:42
Gefeliciteerd allemaal. Prachtige veulentjes. Bij die van mij gaat het denk ook niet lang meer duren. Ze is echt tonnetje rond. Woensdag komt pas het birth alarm. Ik hoop dat ze dat überhaupt nog gaat redden
manueeltje84
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-13 23:43
Onze Everdale doet het heel goed en groeit echt als kool. Afgelopen vrijdag is Gert-Jan v Olst komen kijken. Het is dat de merrie nu de sport in gaat anders zouden we haar meteen terug dekken bij Everdale, we zijn zo blij met dit veulen.
Redd
Geplaatst: 21-05-13 18:01
Ja, idd. SemperFi. Kijken of we gelijkenissen kunnen vinden!! Waar blijven de foto?
Wat doen jullie btw met de veulens?? Houden of voor de verkoop?