FERRO nakomelingen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend0207

Re: FERRO nakomelingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:30

Wat grappig een witte ferro!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:31

Ja dat heb ik ook nog niet vaak gezien, wel vaak donkere Ferro's maar schimmel..weer eens wat anders..

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 23:04

Even offtopic, maar vind de laarzen van Anky echt foeilelijk!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 11:30

Mag ik me ook even melden?
Ik heb een 3 (bijna 4) jarige Unaniem x Ferro hengst..

Afbeelding

Ik vind zelf dat je het Ferro koppie er goed uit haalt.. :j Fijn dier, braaf maar wel een echt mannetje.. Word waarschijnlijk binnenkort wel gecastreerd. :) Nu zo'n 4 maanden onder het zadel en pakt het goed op, werkwillend.

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:49

Qua bouw echt een beetje die van mij..Wat kort en gedrongen lijf en mooi klein kopje erop..
Knapperd hoor..

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 10:14

er staat een leuke ferro te koop van precies mijn eisenpakket.. na contact met de eigenaar gehad te hebben zegt hij dat ze bokt bij het opstappen :S
Als je eenmaal zit is het goed, en op wedstrijden doet ie het niet....

hmm.. mijn eisen pakket, mooi beestje, juiste prijs.. maar nou weet ik waarom de prijs zo leuk is.. pfff

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 10:22

Calypso wat naar dat je je paard hebt moeten laten inslapen. Bokken bij het opstijgen vind ik vreselijk, ik heb een houston gereden die er ook een handje van had en vuil ook. Hij deed het niet elke dag maar als hij het deed dan mocht je zandhappen. Ferrose dreigde er in het begin ook mee, maar dat is opgelost door met een krukje op te stappen. Ze kon als slappe 4-jarige slungel het niet aan als je je aan het zadel omhoog hees.

Eva erg gaaf paard
Melanie leuk paard hoor

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 11:39

Krukje is in dit soort gevallen nog weleens regelmatig de oplossing.
Is het proberen waard als hij helemaal voldoet.

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:04

Wat een leuk paard!

Vandaag gereden, mama een foto gemaakt.
Afbeelding

Dit is de 'nieuwe' die ik nu 1 week rijd.
Afbeelding

Claaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 09:57

Ik heb een merrie van Special D (van Metall)
Mag ik me ook melden?

Zensie heet ze. Ze heeft een beetje een vreemde trekjes af en toe, vooral tijdens het rijden.
Maar ze is wel erg leuk!

http://oi40.tinypic.com/j7fe2v.jpg

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:28

Tendance schreef:
Krukje is in dit soort gevallen nog weleens regelmatig de oplossing.
Is het proberen waard als hij helemaal voldoet.

nee is het proberen niet waard ;) ik moet echt geen bokker hebben.. wat krijg je dan, angst bij opstappen e.d. en ik ben geen held.. dus bij voorbaat moet je dan al zeggen; 'dit paard is niks voor mij!' helaas :(

Leuke paarden Audrey!

jenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:46

Wij zijn gister voor het eerst met onze madam een rondje lopend langs de weg geweest en dat ging super goed ben trots op Jente.Wat kan er in een paar maanden toch veel veranderen zeg, toen hadden we haar te koop staan omdat we het echt niet met haar zagen zitten. Iemand is langs geweest en die zij dat we het rijden even op een laag pitje moesten zetten en eerst eens goed met haar aan het werk moeten gaan om wat respect en gehoorzaamheid van haar kant te krijgen en dat ging heel snel goed en veel aan de longeerlijn en dan weer langzaam aan het rijden weer oppakken. Eind van deze maand komt Olav Franzel langs om haar gebit te doen en een reading en ben erg benieuwd wat daar uit komt. Zijn er bokkers die ervaring met hem hebben?
Ook zijn we begonnen met de trailer en ze staat er nu al wel in maar we doen het rustig aan .
Als ze behandeld is door Olav,gaat het bit er weer in en gaan we thuis eerst het rijden weer oppakken en als dat lekker gaat dan gaan we met de trailer richting manege om het lessen met haar op te gaan pakken, dit alles had ik een paar maanden terug niet durven dromen,maar ze doet nu ze super haar best dat we een toekomst met haar toch wel weer zien zitten.

jenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:56

Liberia, was even berichtjes aan het terug lezen, maar jou paardje is het evenbeeld van Jente, in de kleuren die ze nu heeft, zal straks een foto maken en plaatsen.

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:41

jenna schreef:
Wij zijn gister voor het eerst met onze madam een rondje lopend langs de weg geweest en dat ging super goed ben trots op Jente.Wat kan er in een paar maanden toch veel veranderen zeg, toen hadden we haar te koop staan omdat we het echt niet met haar zagen zitten. Iemand is langs geweest en die zij dat we het rijden even op een laag pitje moesten zetten en eerst eens goed met haar aan het werk moeten gaan om wat respect en gehoorzaamheid van haar kant te krijgen en dat ging heel snel goed en veel aan de longeerlijn en dan weer langzaam aan het rijden weer oppakken. Eind van deze maand komt Olav Franzel langs om haar gebit te doen en een reading en ben erg benieuwd wat daar uit komt. Zijn er bokkers die ervaring met hem hebben?
Ook zijn we begonnen met de trailer en ze staat er nu al wel in maar we doen het rustig aan .
Als ze behandeld is door Olav,gaat het bit er weer in en gaan we thuis eerst het rijden weer oppakken en als dat lekker gaat dan gaan we met de trailer richting manege om het lessen met haar op te gaan pakken, dit alles had ik een paar maanden terug niet durven dromen,maar ze doet nu ze super haar best dat we een toekomst met haar toch wel weer zien zitten.

Als ik Olav Franzel bij zoeken (bovenaan de pagina) intoets, dan krijg ik hem er veel uit bij: 'goede tandarts gezocht'. Hij komt zelf uit N-H maar komt ook in brabant en Twente zo te zien, omdat hij zo goed is. Succes!

jenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 18:51

jenna schreef:
Liberia, was even berichtjes aan het terug lezen, maar jou paardje is het evenbeeld van Jente, in de kleuren die ze nu heeft, zal straks een foto maken en plaatsen.

Afbeelding

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:11

Calypso84 schreef:
dank je wel helmab.

Lees zojuist dat Anky ook een ferro rijdt.. wist ik niet:
Afbeelding

Ha ha, eindelijk een foto van Anky in actie op Upido. Trouwens, Painted Black is ook een Ferro zover ik weet (van moederskant). Het stikt trouwens nu van de Ferro's in de hoge dressuursport. Echt heel veel. Wel leuk hoor.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:17

Anky heeft heel vaak een paard gehad waar wel ferro in zat/zit.

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 19:38

Dat zou kunnen, dat weet ik niet. Ik dacht dat dat wel tegenviel. Weet jij zo voorbeelden?

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:25

Inderdaad Jenna, die lijken heel veel op elkaar. Welk bloed zit daar nog meer achter?
Zal binnenkort eens nieuwe foto's plaatsen.

jenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 21:01

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 16:43

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:02

Ik kan de link helaas niet openen :(

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 17:06

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:37

Audrey wat een leuke foto van Birabelle!
En Anky ook een Ferro, leuk :)
Verder nog meer mooie plaatjes gezien, en een link die ik zo eens ga bekijken.

Mijn Ferro-dame heeft vandaag dr wedstrijdcomeback gemaakt na 9 maanden blessureleed. En dat gelijk met winstpunt in de Z1, hoe gaaf! Ben dus helemaal trots op mn meisie.

Afbeelding

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:41

Wat goed! Gefeliciteerd! Ik had gisteren ook een come back haha! was zelf 5 maanden niet weg geweest.
Mooie foto! Heb je ook actie foto's?