Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tendance schreef:Krukje is in dit soort gevallen nog weleens regelmatig de oplossing.
Is het proberen waard als hij helemaal voldoet.
ik moet echt geen bokker hebben.. wat krijg je dan, angst bij opstappen e.d. en ik ben geen held.. dus bij voorbaat moet je dan al zeggen; 'dit paard is niks voor mij!' helaas 
jenna schreef:Wij zijn gister voor het eerst met onze madam een rondje lopend langs de weg geweest en dat ging super goed ben trots op Jente.Wat kan er in een paar maanden toch veel veranderen zeg, toen hadden we haar te koop staan omdat we het echt niet met haar zagen zitten. Iemand is langs geweest en die zij dat we het rijden even op een laag pitje moesten zetten en eerst eens goed met haar aan het werk moeten gaan om wat respect en gehoorzaamheid van haar kant te krijgen en dat ging heel snel goed en veel aan de longeerlijn en dan weer langzaam aan het rijden weer oppakken. Eind van deze maand komt Olav Franzel langs om haar gebit te doen en een reading en ben erg benieuwd wat daar uit komt. Zijn er bokkers die ervaring met hem hebben?
Ook zijn we begonnen met de trailer en ze staat er nu al wel in maar we doen het rustig aan .
Als ze behandeld is door Olav,gaat het bit er weer in en gaan we thuis eerst het rijden weer oppakken en als dat lekker gaat dan gaan we met de trailer richting manege om het lessen met haar op te gaan pakken, dit alles had ik een paar maanden terug niet durven dromen,maar ze doet nu ze super haar best dat we een toekomst met haar toch wel weer zien zitten.
Calypso84 schreef:dank je wel helmab.
Lees zojuist dat Anky ook een ferro rijdt.. wist ik niet: