Springen kan de mijne trouwens wel, zie foto op eerste pagina van dit topic!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Is wel een leuke afwisseling voor hen
We gaan haar dan ook eens meenemen op een buitenritje, kan ook leuk en zalig zijn!
En de trein ook. Ze loopt zelfs tussen 2 tractors waar er maar 1 à 2 meter tussen zit en dit doet ze erg braaf

Mo0wtjee schreef:Mijn rubi is wel wat schrikkeriger dan die van jullie denk ik.
Ze vindt alles nog wel vrij eng
Heb Chilli net weg gebracht pff had toch wel een brok in mijn keel zeg, ik zal haar best missen.![]()
Maar ze stond in een heerlijke stal lekker dik in het stro dus dat geeft wel een goed gevoel
-Stephje ben eerlijk gezegd vergeten te vragen wat hij nou precies met haar gaat doen, vooral longeren geloof ik.
Ik ga volgende week even kijken als hij met haar aan de slag is dus zal dan nog even vragen
Je was nog met je volle gedachten bij Chilli
Maar ik hoor het wel van je
Martie schreef:Ik vind het toch wel leuk, zo de voortgsng van al die Rubi's te lezen.
Wij zijn vorige week weer een stukje verder naar buiten geweest en mijn man heeft voor het eerst met hem buiten gedraafd. In zijn eentje een keer het zandpad op en neer. Heel alert maar nergens bang voor en durfde best alleen. Vond ik toch braaf, hij is nog maar een paar keer het terrein af geweest.
Ik longeer mijn paard nu ook wat buiten in onze piste. Ze is meer alert maar toch braaf. Doet niets verkeerd. En nu met je paard buiten werken is zo leuk in het zonnetje
Daan_Ordeal schreef:Stephtj ik vond Celo al mooi maar ze wordt ook nog steeds mooier!Ik vind wel dat ze dezelfde oogopslag als Orenda heeft. Zo'n hele lieve en vriendelijke uitstraling.
Mo0wtje ik kan me voorstellen dat je het maar niets vond om haar weg te brengen. Als ze het straks goed doet op de keuring ben je er vast blij mee!
Het is inderdaad wel leuk om zo de ontwikkelingen van verschillende Rubi's te zien
Ja die ogen vertellen alles hé
Zo leuk

Ze zijn gewoon top