O, heel anders als DUutje. Hoe is ie verder,Sizzle? Beetje cool karakter? Was helemaal vergeten te melden dat DU weer thuis is! Ben nu even wat longeerwerk aan het doen en moet er maar eens op klimmen. Ze is braaf en galoppeert makkelijk onder het zadel.
Nee, zeker niet cool. Behoorlijk rillerig maar wel te overtuigen en erg aanhankelijk. Hij kan echter heel lekker met gummy bewegen en verwacht dan ook wel dat hij een fijn sportpaard gaat worden. Voor mijn drukke leven is hij echter net te heftig om hem met max 3x per week aandacht en beweging tevreden te houden. Hij moet duidelijk meer routine oor zijn energie reserves dus hij is te koop.
Stoer dat je er nu zelf mee aan de gang gaat Getup. Ben wel benieuwd naar haar.
Sizzle, mooi paard! doet nog wel heel jeugdig aan dus je kan ook hem nog even wegzetten en zien hoe het over een tijdje past in de rest van je leven, toch?
Je kunt inderdaad niet alles houden, nee Hoe gaat het met paardenverkoop in jouw woonomgeving (duidelijk niet NL gezien de bergen op de achtergrond ), wil het daar nog wat?
Ja, de markt gaat nog wel. Vorig jaar een net ingereden volwassen tuigpaardmerrie (ster) verkocht binnen een maand voor een rijpaard prijs. Ik mag dus hopen dat dit ook wel zal lukken met een fijn jong dier. Het enige lastige is dat Zwitsers behoorlijk grensschuw zijn en ik heb mijn beesten in Frankrijk 3 km van de grens). Ik biedt echter aan de import te regelen en dan wordt het alweer snel beter.