Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sinds 3 weken kan ik buiten rijden met Cookie! Dat kon eerst niet want ze was panisch voor auto's en alles wat op de weg rijd, na veel aan de hand gewandeld te hebben kan ik er nu eindelijk mee buiten rijden
dus ik vertelde dat ze idd nog jong is en dat we het allebei erg spannend vinden, Cookie is ook geen binnenbak gewend en zo. Maar kreeg leuk commentaar en ze zei dat ik haar maar lekker veel mee moet nemen en dat we goed bezig zijn! Altijd leuk om te horen
Had net geen winst, als ik niet zo stom was geweest hadden we gewoon winst gehad en was er op het einde ook een stuk minder spanning geweest daardoor ik veel meer punten had kunnen pakken, maar goed, ik ben trots op mijn meissie 

Toch nog een paar leuke foto's 

maar gelukkig bedacht hij zich na 200 meter over de weg galopperend (ik zag al autos aankomen) faaaack ik ben hier helemaal alleen en kwam die maar gauw weer terug richting ons
heerlijk bosritje gehad hoor, maar moest zo lachen om dat stuk ervoor, maf dier dat hij ook zo leuk weer terugrent
). Hij is zo braaf, maar kan ook zo boevig zijn. Maar nooit gemeen, met rijden ook de rust zelve. Probeert zo nu en dan wel eens wat, maar echt niet gemeen en stopt ook als je dit zegt.