Alle Cass-jes hebben het gen voor herdershond in zich volgens mij
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 06-06-24 21:07
Ik heb hier ook 2 herdershonden (al vond Luna afgelopen zondag de schaaljes die we onderweg tegenkwamen toch wel een beetje eng )
Anike
Geplaatst: 14-06-24 21:03
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 14-06-24 22:11
Knapperd
Vandaag was een spannende dag... Kneel was 2 wk geleden bij de osteopaat (of eigenlijk.. zij was bij hem), en er werd een verdikking bij de pezen in zijn achterbenen geconstateerd. Hij liep en loopt niet kreupel, maar ik wou toch weten of het een peesblessure is of niet... Vandaag is de veearts geweest om de achterbenen op de echo te zetten, en we kregen goed nieuws: de pezen zijn allemaal nog heel mooi strak...
Wat de verdikkingen dan wel zijn? Geen idee... schoonheidsfoutjes.. maar dat maakt niet uit... mn mannetje is gezond en helemaal goed
Mijn Cassanova X Lamento III staat te koop. Ze heeft een 1e premie behaald op de veulenkeuring van het NRPS. Ze kan goed bewegen en heeft een zeer goed karakter. Echt een belofte voor de toekomst. Moeder is prestatie sport Brummerhoeve’s Magic. Is een goede New forest lijn. Voor meer info kun je mij een pb sturen.
Wat een leuke melina, jammer dat je haar weg gaat doen
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 18-06-24 17:33
We hebben een birthdayboy… Knelis is vandaag jarig… 7 jaar alweer
Ibbel
Geplaatst: 06-07-24 18:12
Mega-trotse eigenaar hier: Joker loopt ondertussen braaf in stap en draf onder het zadel te 'mensdragen'.
Ik had echt verwacht dat het een stuk lastiger zou zijn, maar hij blijkt superbraaf en relaxt mee te werken. Er is een knopje bij hem om dat-ie opeens kan onthouden wat-ie geleerd heeft, en hij blijkt ook nog eens heel snel te leren.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 11-07-24 18:30
Luna heeft gister voor de 3e x een zadeltje op gehad en de eerste keer de singel vast … zo braaf
Zadel is van Cobus (Fries)… het is een Torsion, een boomloos zadel. Ik wil haar uiteindelijk met een Bob Marshall gaan rijden, boomloos western, maar bij de BM kan ik de beugels niet opsteken, en ik vind het nog te vroeg om haar van die “gekke flapperende dingen” te laten voelen
Hier Cartier met een singeltje om gehad, ook geen enkele kick gegeven Naast haar springen, poetsen via de andere kant dmv staan op een poetskist. Dus over haar heen.. ook niks haha!!