Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
mooie stal trouwens!!!
meteen relaxt... ik vind het alleen erg lastig om in verlichte zit naar een hindernis te rijden. Scheelt wel als het iets hoger wordt, dan laat ze zich iets makkelijker rijden. Was van plan simpel parcoursje te rijden maar het kriebelde zo dus werd een parcoursje van 110. Ze vloog er over
instructeur was ook tevreden, zaten een paar mooie sprongen tussen. Ben nu heel hard aan het twijfelen of ik 16 december B en L ga springen of 2x L...
ze zal vast wel heel graag springen dan, als je dan eentje hebt die wel durft stoppen, kan je wel eens heel snel de grond van dichtbij zien denk ik
Lastige daarnaast is ook nog eens dat als je niet stil zit ze boos is maar ondertussen zo aan het kronkelen is dat je niet stil kan zitten. Leuke combinatie. Maar goed, als paardrijden makkelijk was geweest had het wel voetbal geheten
Ze hebben ook allemaal wat
waarschijnlijk kon ik ook niet genoeg rijden hoor, het was een marne de darmen, die bleek ook gek te zijn, heb ik daarna wel eens gehoord 

daar op zich wel heel blij om! Deze week werden ze beslaan en dan piekt dat echt om er niks mee te kunnen doen! Ik ben altijd zo blij met hun nieuwe voetjes, s*ckt dat ik niks kan doen nu! 
is echt heel opvallend hoe ik al mn afspraken uit mn hoofd ken en vroeger steevast mijn agenda nodig had en dagelijks moest checken!!
!! Hahaha zo braaf .
ook ik herken dit hahah wel fijn dat hij zo lief deed !
bij die is het de kunst dat als ze schrikt je zo snel mogelijk ontspant. Dat is best tegennatuurlijk....