Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vosje rij ik sowieso al wrinig, daar zit mn zus altijd op
ik hoop daar nog eens een punt in de z1 mee te halen en verder ga ik die verder springen en crossen. Vind ik veel leuker 
en goed dat die 5 jarige nu weer een stap vooruit gaat fijn is dat dan he 

hopelijk blijft je enkel nu een beetje gespaard!!
alleen lijf gedaan, benen zouden echt niet lukken. gelukkig zie je de overgang bijna niet
wil nog een flinke tik van een voorbeen te pakken. De heks.
vibabu schreef:Moet zeggen dat ik zelf ook wat minder gemotiveerd ben. Zit niet helemaal lekker in mn vel en die domper van er af vallen en 3x achter elkaar gescheurde enkelbanden helpen niet mee. Durf ook nog niet op dressuurzadel te zitten waardoor het dresseren op zich wel gaat maar je echt op het paard zit en niet er omheen. naja goed, donderdag springen met de vos denk ik. misschien dat dan de motivatie en lol wat terugkomt.
komt allemaal wel goed. Vooral jezelf niet dwingen het leuk te vinden want dan lukt het niet.. Misschien een tijdje wat minder doen en krijg je straks weer lekker de smaak te pakken 
Jeska2 schreef:Vervelend dames.. dipjes zijn nooit zo leuk. Hier juist helemaal uit het dipje en Gien ook. Ik denk dat ze al langer niet zo lekker was want mán ik heb nu pas Mn oude gekke wilde pony terug! Weer lekker voorwaarts en schrikkerig. Klinkt super gek maar ik ben daar heel blij mee, ze was zo niet haar zelf de laatste tijd..