) die de sterren van de hemel springt. Van de familie Wilting persoonlijk gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) die de sterren van de hemel springt. Van de familie Wilting persoonlijk gehad
RZDLover schreef:tienus63 schreef:Volgens mij loopt Sydney toch niet in Lanaken, verkeerd begrepen.
nee Sydney loopt niet in Lanaken, maar bij Marcel de Boer en de Familie Wilting (wachtum) en het VDL Stud (Bears)
Downhill schreef:Ik ben er nog steeds nieuwsgierig naar. Ik hoop dat het je lukt om toch die foto te plaatsen, ben berebenieuwd.
Downhill schreef:Da's balen Zooist! En helemaal als ie er klaar voor is..... Ja ze waren gewoon bang dat een springpaard de dressuurpaarden eruit rijdt. Maarja, ze moeten het toch een keer snappen???
Sydney moet in Ermelo starten in de eerste of tweede week van september. meer info op www.knhs.nl en dan bij rubriekje hippiade. Maar we kunnen ook wel ergens anders "meeten" hoor, als andere Sydney-fans daar ook zin in hebben...........???
Wanneer is DAN je eerste wedstrijd weer met Whatje, Zooist
Downhill schreef:IS DIT ONZE SYDNEY??????
VDL SYDNEY????
the one and only
VDL SYDNEY
daarna zal ik hem wel weer zien in de zomer, en daarna komt ie al!!!!! Downhill schreef:Je hebt een PB en bij deze ook de vraag aan jou:
Waar staat jouw Sydney in opfok (je hebt het wel gezegd maar...)