Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).... iets met prikkeling van die trigeminus zenuw ( of hoe schrijf je dat
) bij het inbuigen van het hoofd. Maar gepensioneerd als ze is, hoeft ze uiteraard niet meer in te buigen...problem solved
Alleen straft de mijne mijn enthousiasme vrij snel af door dan aan te geven dat ie Echt geen zin meer heeft dus ik moet me echt keurig aan mijn dagen houden hahaha. Nu weer lekker oppakken en genieten inderdaad.
Sta er ook vaak versteld van hoe sterk dat dier is. Die rhino was meteen ook het einde van onze wedstrijdcarriere...helaas... kl*teziekte
Al de rest is te wijten aan te lang belgisch welvaren...heb mijn lesje nu wel geleerd
Was dik tevreden ook, wat minder als thuis maar dat kan ook niet na 6 maanden nergens geweest te zijn. Staleigenaar alles gefilmd, stuur bij interesse via pb.
Fijn dat ze gewoon koel in het kopke blijft, hier staat een ander kaliber...was wel altijd in voor één of ander geintje op verplaatsing
Welgeteld 13 dagen .... en sinds woensdag weer op ijzers vooraan .... weg is mijn besparingsplan
Maar beest is weer helemaal gelukkig met der schoentjes, dus daar doen we het voor, toch ?
Fijn gisteren weer normaal was!
Lees : gewoon braaf ofwel echt de draak, kon nooit iets tussenin zitten
Heeft ze nu nog af en toe last van
Een heel fijn duo zijn jullie, daar zit muziek in
Baretje doet mij beetje denken aan mijn D-Day merrie...die kan ook zo heerlijk over de rug swingen.
Ik krijg hier een beeld bij
en een gevoel...mijn spanjaard staat ook soms in banaan-modus
zelf ook zeer blij met dr maar toch fijn als anderen het ook fijn vinden om naar te kijken
en ik verveel mij nog steeds niet met het beest
Was vandaag weer zo'n dag...staat ze echt uuuuuuuuuren op hetzelfde plekje op de wei gewoon zielig te zijn
, denk ik wel eens dat dit zomaar de laatste winter zou kunnen zijn voor der
... haal ze dan zonet binnen, komt ze in volle vaart langs de omheining gekoerst om dan toch lekker op haar achterbenen te gaan staan vlak voor mijn neus
Pandora2 schreef:Klopt helemaalen ik verveel mij nog steeds niet met het beest
Was vandaag weer zo'n dag...staat ze echt uuuuuuuuuren op hetzelfde plekje op de wei gewoon zielig te zijn
, denk ik wel eens dat dit zomaar de laatste winter zou kunnen zijn voor der
... haal ze dan zonet binnen, komt ze in volle vaart langs de omheining gekoerst om dan toch lekker op haar achterbenen te gaan staan vlak voor mijn neus
danoesje schreef:oma met ballen kun je wel stellen!
Whaaa ik ben gister in Ermelo geweest bij de KNHS, kijken bij een stalgenootje en een kennis die voor het eerst GP moest starten maar wat een locatie!![]()
![]()
![]()
Wat zou ik daar graag rondscheuren! nu was ik de KNHS zomerweken al aan het overwegen maar dat kriebelt nu wel helemaal!
Zaterdag weer een shoot en denk daarna misschien wel een topic open voor dr, dus vast voorproefje