Wat een leuk topic!Ik wil mijn NF kruising merrie ook door Don laten dekken!(ze is nu 2,5 dus nog even wachten haha)Vind het een prachtige hengst met veel uitstraling en mooie beweging! En natuurlijk grote kans op een leuk kleurtje!(mijn merrie is zwartbruin, hoop wel op iets anders dan zwart, bruin donkerbruin of vos eigenlijk hihi)
Don Cremello heeft het goed gedaan op Show de Nationale in België! Een geslaagde dag tijdens de Nationale show in België met Don Cremello du Bois. Hij behaalde de eerste plaats bij de rijponyhengsten van 4 jaar en ouder en hij kreeg aan het einde van de dag ook de titel "the best Cremello".
gefeliciteerd Marjolein! Ivy heeft afgelopen weekend weer even haar nuchterheid laten zien. De hoefsmit kwam dus dacht laat ik eens proberen met de fiets haar vanuit het land op te halen. Als een mak lammetje draafde ze naast de fiets mee. Heel blij mee!
Heerlijk hè! Gister danika (djamaï) ook acht km naast de fiets gehad. Vond eerst vrachtwagen eng en wat dingen in de berm bij huizen ed, maar al snel super braaf.
kylah
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 16:42
heerlijk die nuchtere dieren! maakt mijn werk een stuk makkelijker heb echt een enorme rammel stal fiets maar maakte der echt niets uit. Kijken of ze over 2 jaar ook zo nuchter is haha
die op de vorige pagina staan zijn de laatste. Zal van de week weer eens wat nieuws maken. Haar baby hengsten vriendje heeft alleen haar mooie manen opgegeten dus daar is weinig meer van over. Ze is trouwens wel al een echte flirt. Ze knippert nog net niet met haar wimpers maar de buurmannen vinden haar best interessant
lailapri
Geplaatst: 06-08-13 23:20
Devante vandaag op de wei. Daarna is hij opgehaalt dus hij is weer thuis. Vrijdag nodig naar de smid, als ik me kan bedwingen en het er niet zelf af haal.