Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar wel grappig.
bastiaan02 schreef:Dat lijkt me erg leuk om zijn familie te zien. Wat gaaf dat zijn vriendje hem nog herkende. Was er verder niet meer met Haarlem gefokt? Van Bas loopt er een half broer rond. Die staat ook ergens in het noorden. Dat is een Tchaikovsky. Hij heet Alexander en is geloof ik al Z dressuur. Bas is gefokt bij Dhr.Ausma. Nu wonende waarschijnlijk in Opende. De dierenarts die hem heeft gekeurd is K. de Vries in Midwolde. Zijn volle zus stond pas te koop in Belgie en wat daarmee is gebeurd weet ik niet.
Leuk zo die kip op zijn kont. Zo te zien heeft ie ook zo'n lief koppie . Zie nog net zijn oog en Bas kijkt ook zo.
Zondag zijn we nog met de kar weggeweest. Doet ie erg braaf. Vindt ie ook leuk. Het is goed voor zijn lijf en bovenkamer. Alleen het inspannen en vertrekken vindt spannend. Hij is er al een keer met wagen en al vandoor gegaan. Gelukkig gebeurde er geen ongelukken, maar ben me rot geschrokken. Nu geef ik hem maar snoepjes om de ergste spanning wegtehalen. Dat werkt gelukkig.
Dus volle broers/zussen zowel jonger als ouder dan hem.
Montie schreef:Ik heb ook een Haarlem. Is Haarlem X Vico. Kennen jullie Vico??
Het is geen jonkie meer maar 17 jaar, hij wordt dit jaar alweer 18.
Monterey heet hij officieel maar ik noem hem Monty. Heb hem alweer bijna zijn halve leven. Gekocht toen hij 9 was..
Ik rij een combi van klassieke dressuur en centerd riding en ik Parelli veel met hem.
Het coole karakter is hier ook herkenbaar
Bij mij in de buurt staat nog iemand met een nakomeling van Haarlem. Is een schimmel en die lijkt erg op Monty.
gr. AnneMarie

Maar daarna was het goed.
Binnen kort nog weer wedstrijd?
was 2e met 196. Hij loopt echt al veel beter, maar nu moet ik er om denken dat ik er ook aan blijf rijden, anders wordt ie wat traag van achter.