Emma heeft een mooie techiek in het lopen maar niet overdreven veel knie. Goed achterbeen gebruik, mocht voor iets meer uit de schouder bewegen vind ik. Maar zeker goed bewegen, heel lichtvoetig.
smeetjoew
Geplaatst: 10-03-11 14:05
Oeh, klinkt mooi fstuiver! Zal eens op de site kijken. Wij zijn fan van ... x houston. Zie onze rousseau x houston, olivi x houston, tango x houston, westpoint x housten etc.
malaca
Geplaatst: 12-03-11 02:27
kom regelmatig bij President Stables op stal en de Wynton x Ramiro is super,ook onder het zadel. wie heeft er ook een Wynton hengst?? Hij staat naast Chagall op stal,wat een lekker dier is dit zeg[kleine halfbroer van Bretton woods] graag meer info over de karakters van Wynton nakomelingen.
Wij hebben een Wynton x San Remo, hengst, nu twee jaar. Heel fijn prettig dier in de omgang. Maarja, zoveel kun je er nog niet over zeggen qua karakter, dat weet je pas echt als je er mee aan de slag gaat.
Fijn dat die Wynton x Ramiro gaaf is! Da's mijn favo (naast de Tuschinski x Tango) van deze jaargang.
diega
Geplaatst: 12-03-11 13:49
Mijn Wynton is sinds een week geen hengst meer. Vorige week opgehaald bij de opfok en laten rontgenen, hij is daar blijven staan voor casteratie, nu donderdag opgehaald bij de kliniek en staat nu op stal. Ontzettend braaf en makkelijk dier, heel fijn karakter.
zeker een tof paard die wynton van presidents! heb hem net voor de hk bij nico thuis gezien, en zeker een heel fijn en knap paard!!
uhh het karakter. die van mij is dus nog wel hengst. en eigenlijk ook erg veel hengst. in het werk, is het goed, maar aan de hand, is ie toch een hele beer. zadelmak maken, en draait ie dan niet bij, dan de ballen eraf
Wij zijn vandaag naar Stal Witte geweest met een KWPN uitje van Midden NL en hebben ze ook Wynton even uit de box gehaald, stoer paard. Was leuk 'm eens zo op stand te zien. Heb 'm tot nu toe alleen nog maar in actie gezien. Charmeur en Bretton Woods ook uit de box gezien, maar damn wat is BW een imposante knol zeg. Als het dekgeld niet zo hoog was icm de OC, dan had ik 't wel geweten. Wat een wereldbok. En Emmelie had Apache en Tuschinski gereden, ook erg gaaf om te zien!
Suzanne F.
Geplaatst: 12-03-11 20:19
Tuschinski?? Rijdt Emmelie die? Oh vertel. Ik dacht dat die bij Tommie Visser stond.
Hij staat al een tijdje (lees maand of 3) bij Emmelie. Ze gaat 'm volgens mij binnenkort starten en dan kijken ze of het klikt of niet. Ben persoonlijk erg fan van Tuschinski, maar dan met name zijn nakomelingen. Vind 'm zelf erg hectisch bewegen en volgens mij geen makkelijk karakter (krack x pion toch?). Maar vond het erg leuk 'm eens in het echt te zien en Emmelie reed 'm top.
Neeee Roland, ik heb lekker gekeken. Om d'r nou gelijk lastig te vallen met camera, hihi. Het was bovendien een rondleiding op het bedrijf met gelijk een rondje langs alle paarden. Die Dude, wat een kleur heeft die!!! Hele donkere vos, neigt een beetje naar grijs en dan vuurrode manen! Heel apart. Nog nooit gezien. Op de foto's die ik gezien heb, valt dat niet zo op, maar hij heeft echt een bloedmooie kleur. Hij is zelf ook erg mooi, daar niet van, haha.
RolandHitze
Geplaatst: 13-03-11 09:02
Ohh jammer! Ja, die Dude heeft echt een apart kleurtje he?
Ik heb mijn wynton merrie sinds zaterdag op stal staan! Ze komt recht uit de wei en kan nog helemaal niets! We moeten haar dus echt alles leren!! Op zich een fijn beest tot nu toe en leert snel! Alleen nog wel heel snelle achterbenen! Dus daar moet ik nog wel mee opletten! Vandaag voor de 2e keer gelongeerd aan t halster! Gaat al best goed!! Vandaag alvast een klein filmpje gemaakt met mijn telefoon. Heb dat filmpje op YouTube gezet! Je kunt t vinden als je naar: www.youtube.com/ingriddeturck
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Ik zal binnenkort nog wel meer filmpjes maken en erop zetten!
Ziet er goed uiut hoor filmpje. Volgens mij heeft ze wel voldoende beweging.
Mijn Wynton is vorige week op de rontgen foto geweest, ze was gelukkig helemaal goed.
Mijne is een E dus nog niet in training.... helaas, zou al wel aan de slag willen hoor!
meredith
Geplaatst: 05-04-11 22:41
onze wynton merrie is nog zo kaal, vandaag was de inspecteur bij ons en raadde ook aan om ze vlgd jaar aan te bieden. Zullen we dan maar doen ook. Moet ze vlgd jaar maar kampioen worden.
Die van mij is geslagen door een ander op de voorknie, een giga wond dat er zit, eerste dag was ze kreupel daarna gelukkig niet meer, ben druk bezig met de behandeling van de wond en het werpt zijn vruchten af, gaat er mooi uitzien, en de zwelling van het been is weg. Ze heeft wel een gouden karakter hoor, elke dag twee keer de spuitplaats in, aan de wond komen uitwassen afspuiten insmeren. Ze vind het afspuiten wel spannend maar niet dramatisch, er aan komen heeft ze natuurlijk liever niet, maar welk paard heeft dat wel. ze laat het echt keurig toe, heerlijk zo'n beest. en daarna gewoon oortjes naar voren en wat lekkers eten. En elke nacht binnen vind ze een waar feest, haha. Een gezelligheids beestje is het.
rockey
Geplaatst: 06-04-11 15:51
balen ulla! maar nu kan ze wel mooi vast wat wennen!