lijkt eig zelf al wat op mijn eigen paard
Altijd kop trekken op wandeling en eig ook redelijk alfa-merrie, als een ander paard haar niet aan staat laat ze het wel merken maar voor de rest is ze zoooooooooo lief
Mijn merrie haar gangen zijn ook niet super maar ze heeft een hele goeie stap (meestal stapt ze minstens een pas over, dikwijls 2), haar draf valt nog wel mee maar aan haar galop moet echt gewerkt worden, daarom dat ik Van Gogh wel zag zitten, vind dat die wel nog een redelijk goede galop heeft. Qua springen is mijn niet slecht maar kan er nu niet meer veel van zeggen, heb ze enkel laten vrijspringen op 3 jaar en was wel super 
Maar ik wil vooral voor mezelf fokken en wil gewoon een braaf paard (mag wel wat karakter hebben maar geen venijn) wat leuk loopt en ik nog veel mee kan gaan wandelen en les volgen en moest het ooit er van komen wat op wedstrijd gaan.
Bedankt voor je reactie, geeft me nog meer zin om Champion door hem te laten dekken.
Ohja, wel nog 1 vraagje, weet je of bij hem levend veulen garantie is?
Vind het niet dadelijk terug op de website.
Bedankt!

. Ze neigt soms naar wat te brutaal, dus hou mijn hart wel een beetje vast hoe ze is als ze zadelmak wordt gemaakt in de toekomst. Nog mensen die dingen herkennen in hun van Gogh? 
Zie filmpje in mijn profiel. Het verraderlijke is dat hij heel lief en ontspannen kan zijn en dan ineens schiet hij omhoog, opzij of naar voren. Hij is inmiddels 12, maar nog steeds zo razendsnel. Maar ook heel safe in de cross, mensgericht, vrolijk en dapper. En makkelijk en fijn in het lijf, heb er nog nooit een fysio of osteo bij hoeven halen. 

. Merrie kan nog steeds wel brutaal uit de hoek komen en soms wat sensibel zijn, maar doet geen gekke dingen, als het even teveel is kan en mag ze even stil staan om af te koelen.
Wat zijn je plannen met haar?

We starten inmiddels (na een lange wedstrijdstop door de verbouwing van ons huis) Z2 en pakken na de winter het crossen ook weer op.