Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
het was een beetje zoals ik verwacht had, nog niet goed genoeg en zeker niet om tegen de beste van belgië te rijden... maar [***] liep flink, onverzorgde of foute wissels trekken de punten heel erg naar beneden! We hadden geen of toch niet veel stress wat ik al super vind en verder gewoon leuk ritje gemaakt! De winst zal voor in een ander jaar zijn
maar was een leuke en goede ervaring! De twee vorige nationale wedstrijden waren telkens in tranen omdat ik op was van de stress, dus we boeken vooruitgang op dat vlak

.. op dat moment kwam ook het vrachtwagentje aan met het andere veulentje. Toen ben ik maar even naar achteren gelopen ( achter de stal ) om daar op te stappen , gelukkig bleef hij staan.. maar liep wel met een veer van spanning hahaha... na 3 keer op en neer was dat gelukkig over...
toch maar besloten om volgende keer met rijden ( morgen ) even een slof eraan zodat hij niet zn kop omhoog kan doen en een soort van stuurloos wordt..

vond het wel zielig voor ons merrietje want die heeft ook zo graag aandacht! We kunnen ze wel gemakkelijk eten geven op de wei in een emmer, ze zijn totaal niet aanvallend naar elkaar. Op dat vlak voel ik me heel gerust als ik er niet ben!