Noa is echt super braaf tot haar maatje (en grootste oproerkraaier) begint te schreeuwen en rennen omdat Noa uit het groepje is, dan gaat de kop erop en komt het spektakel. Extra pech ze staan pal achter de binnenbak dus ze hoort alles maar ziet niks. Gelukkig gaat het maatje per 1 april verhuizen en dan gaat Noa uit de opfok groep naar de volwassen paarden. Zodra ze daar een beetje gewend is gaan we opnieuw beginnen met oefenen in de binnenbak. Nu doen we even niks omdat ik het gedrag niet wil uitlokken.
Moniquex
Geplaatst: 14-03-23 00:34
Even een ego post
Mijn Cassanova sp(r)ookje had gisteren haar Z1 debuut en is direct geklasseerd Het is natuurlijk nog wat groen, maar Ryley wil zo graag leren en haar best doen
Onze merrie is gisteren middag bevallen van een prachtig en eigenwijze merrie veulen Het is haar eerste veulen en ze doet het ongelooflijk goed als mama En voor mij is het ook mijn eerste veulen dus ik ben helemaal hyped Geniet van enkele foto'tjes van Golden Nugget
Gefeliciteerd, ze is heel mooi! Ben benieuwd naar foto's dat ze uit de kreukels is
HorsePhoto
Geplaatst: 23-03-23 07:52
Gisteren ze voor het eerst even de benen laten strekken in de piste. Hierbij het filmpje. Morgen kijken om een stuk van de track af te zetten waar moeder en veulen even apart van de rest kan staan. Over een paar dagen mag ze terug bij de rest van de "kudde".