Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en een mooie 2e prijs mee mogen nemen op de landbouwda g in Opmeer. Verder doe ik weinig met de paarden... zondag mogen ze weer eens een crossje lopen in Oudkarspel.

ik heb ook al geblunderd op belangrijke wedstrijden, dat is echt normaal hoor! Toen baalde ik ook heeeel erg, achteraf gezien jammer want het waren toch maar peanuts die misgegaan zijn!! Je moet blij zijn met wat je bereikt hebt, echt!
uiteindelijk toch gelukt maar wel een stop op de hindernis. Daarna was ze er een beetje een potje van aan het maken. Keihard wegrennen naar links. Klap gegeven en toen foutloos afgemaakt. Ze weet het dus echt wel
spannend he!
ik ging wel voor een beter galop cijfer maar helaas was ik een deel vergeten/kwijt omdat de voorlezer niet te verstaan was , en het was voor mij niet duidelijk dat je OF een vliegende wissel OF een eenvoudige wissel mocht laten zien ... ik dacht dat je allebei moest laten zien .. hierdoor 1 eenvoudige goed en 1 verpest , de vliegende waren wel goed .

Qleke schreef:Vandaag een beetje spanning in het galopwerk wat zorgde voor extra wissels, maar geen extra punten helaasnog een beetje meer geduld hebben beide...
Oja de s&t is te klein, heb eerst een groter kopstuk moeten bestellen