Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ook een mooie hond trouwens!

Murosch schreef:Lekker fanatiek zijn jullie met ze! Onze Flo heeft de afgelopen jaren de wei staan versieren. Ik heb hem in het verleden wel een tijdje gereden maar wegens tijdgebrek is er verder niet zoveel van gekomen (ik heb thuis 3 ook paarden en deze staat bij mijn ouders).
Aangezien ik de laatste tijd ook de paarden van mijn ouders verzorg omdat mijn moeder is overleden en mijn vader in het ziekenhuis ligt, vind ik het toch wel heel zonde dat hij loopt te niksen en heb ik hem vandaag voor het eerst sinds 5 jaar weer eens aan de longe gezet. Volgens mij had hij er wel plezier in
Beetje onwennig weer met hoofdstel aan
[ [url=m/inbjoh.jpg]Afbeelding[/url] ]
(denk dat er nog wel wat foto's in mijn profiel staan onderaan). Thuis is ze redelijk goed te rijden, maar ik lijk mijn doel wat kwijt te zijn sinds ik gestopt ben met wedstrijd rijden. het moeilijke is dat ze helemaal niet rot is van karakter, maar gewoon angstig en ik heb haar nooit die rust kunnen geven in de loop der jaren...
Als je ze niet wil verkopen, is het dan geen optie om op zoek te gaan naar iemand die haar bv wil rijden en verzorgen en dat jij af en toe ook nog eens kan rijden? Of heb je zelf echt helemaal geen zin meer om haar te rijden nu je geen wedstrijden meer start? Gewoon op de wei gooien is ook echt zonde natuurlijk van een fijn & gezond paard.
Florencio's zijn de max 
Kost mij niet zo heel veel per maand en hij kan daar winter en zomer op de weide of in een grote stal en krijgt meer dan voldoende hooi bij in de winter. Voor dat geld kan ik hem zelf eigenlijk niet onderhouden omdat ik ook zoveel weide niet heb.

In de omgang is ie wel een echt ruin en soms wat lomp. Maar voor mijn gevoel komt dat ook omdat het een flessen veulen is en al heel jong heel veel in de hand is geweest waardoor zijn natuurlijke voorzichtigheid met mensen er niet echt is
Hopleijk trekt die bovenlijn nog wel wat bij, die oogt zo wel erg schraal.
maar in zijn geval is het goed gekomen dus nog niet wanhopen