Moniek wat leuk dat je hem eerst zelf houdt.
Qleke Jaa ik rij ondertussen zelf. De vrouw die ons geholpen heeft was gister voor het laatst. Nu een kwestie van zelf doorrijden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

als ik hem voor 20 minder zet is hij zo weg ... maar dat vertik ik .. hij hoeft namelijk niet weg .. hij mag weg
moniek21 schreef:Super miesje , hij is niet zo groot of lijkt dat maar zo ?
Vanmorgen heerlijk met mijn held naar buiten geweest , hij vind het dan heel spannend maar loopt gelukkig wel door. We hebben zelfs een stuk gedraafd en gegaloppeerd
En het grappige is dat ik hiervoor zo gefocust was op winnen dat ik teveel druk legde en het maar net niet lukte! Nu denk ik "we zien wel" en dan gaat het dus veel beter 
hard voor gewerkt om dat eruit te krijgen.. en nog steeds dagelijks ermee bezig zijn dat ik niet achter de beweging kom!
in de proef voelt het zo niet echt aan! Maar ik weet al dat ik deze week zeker genoeg mn contra zal oefenen idd
mss een gevolg van de halve pirouettes omdat ik hem daar wat naar 4takt laat gaan.. in ieder geval het komt goed maar nog een beeeetje meer tijd