Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar inmiddels zijn we weer volle bak aan de gang.
Deze week een weekje stappen en dan weer rustig aan trainen en dan starten we in december nog een keer. In elk geval ben ik superblij met haar, fantastisch karakter, altijd willen werken en nu nog die spanning wat weg krijgen in de proef 

We hebben maar een 4-tal wedstrijden kunnen rijden in het zomerseizoen, maar de teller staat toch al op 6 winstpunten én we zijn alsnog provinciaal kampioen geworden niveau 3 dus ik ben helemaal happy
nu rustig verder trainen en af en toe een wedstrijdje meepikken maar tijdens het indoorseizoen kunnen wij geen winstpunten verzamelen in België.

nickynicole schreef:Izzy: Wat voor blessure had je paard omdat je zo voorzichtig bent?
Sietske: Is dat zo dat de Flo's makkelijk de oefeningen oppakken? Ik kan niet wachten tot onze jaarling oud genoeg is
History gaat ook fijn met je Flo.

maar ik kijk er wel naar uit, het is een nieuwe mijlpaal
Mooie Flo heb je daar!BarryFG schreef:Ja, ik heb een driejarige ruin van Florencio x Gribaldi en vanaf november vorig jaar in mijn bezit. Hij lijkt wel op die van jou!
Hij heet trouwens Barrichello.
hier een foto van afgelopen winter:
[ Afbeelding ]
Ik heb hem afgelopen maanden zelf ingereden en kan er nu al aardig mee rondsturen.