Mijn Zealousje heeft super gewerkt vandaag, we zijn 2de geworden met mooie punten op het drafwerk wat er echt goed in zit nu! In het galopwerk zaten nog wat foutjes maaaar alles gaat de goeie kant op en alsmaar beter vertrouwen in elkaar in de proef!! Heel tevreden dus ook
Goed bezig ook Qleke! En dat met de warmte. Ik heb al dagen niks met Halo gedaan vanwege de hitte. Oke en tijd te kort maar met die hitte heb ik na elke activiteit op een dag geen puf meer over
Miesjex
Geplaatst: 23-07-18 21:35
Qleke wat fijn dat het zo goed gegaan is !!
Hier vandaag voor het eerst wezen draven, en weer was hij echt super braaf!! Wacht nog altijd tot wanneer hij eens gek gaat doen haha..
Qleke
Geplaatst: 23-07-18 22:34
Super Miesje!! Ja dat zou uiteraard wel eens kunnen gebeuren natuurlijk maar blijven lachen en dan zal het wel meevallen met deze warmte houdt hij zich zeker nog wel in kan jij intussen wat vertrouwen krijgen he!
Super Miesje, je ziet vaak dat ze in het begin mega braaf zijn.. en als ze wat meer zelfvertrouwen krijgen en meer energie dat ze het een keer proberen .. maar wat Qleke al zei .. lekker van genieten en vertrouwen krijgen
Jaa genieten komtzeker goed. Vanavond ging het ook weer super! De planning is dat ik zaterdag voor het eerst er zelf op ga
Toch even weer een bijzonder momentje met Mn vriendje
Qleke
Geplaatst: 01-08-18 08:03
Alles goed hier?
Hier kan het beter, ben beetje slappe vod de laatste tijd met het warme weer... heb me zelfs vandaag overslapen [***] gaat wel redelijk.. zondag terug wedstrijd, gaat puffen zijn... jee klinkt echt alsof ik niet wil gaan zo ga hem wel na de proef meteen naar huis doen, moet dat beest niet zitten braden id camion...
Hoe gaat het met je paard miesje? Heb je gereden zelf?
Hier gaat alles goed , Huds heeft 2 youngrider meisjes op zn rug gehad en dat ging super leuk .. alleen zijn ze allebei voor een ander gegaan . Ik heb besloten Huds zelf aan te houden tot we LT zijn ( hopelijk volgende zomer ) dus ik ga zelf lekker genieten weer van en met hem . In september gaan we ZZL starten . Maar eerst nog 15 augustus naar de Pavo cup in Ermelo
__PrinCes
Geplaatst: 01-08-18 12:06
Toch leuk dat je hem voorlopig zelf houdt Moniek!
Pfoe Qleke, ik weet wat je bedoelt. Ik heb ook al dagen amper tot niets met de paarden gedaan. Nu is het weer wat cooler maar vanaf donderdag kunnen we weer een hittegolf verwachten
Vandaag Halo zijn bloed laten testen. Hij springt steeds op de merries en is super dominant naar de andere paarden, heb het vermoeden dat hij een klophengst is of iets anders met zijn hormonen.. Hij heeft ook maar 1 litteken onder zijn buik en geen 2.. Binnen een paar dagen de uitslag dus hoop op uitsluitsel. Zou een hoop van zijn gedrag verklaren in elk geval.